/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fan*ens til media player !!!!!!
Fra : miritdk
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 15-06-05 09:22

jeg er stødt ind i et temmelig underligt problem med medieplayer (vers 10)

på en eller anden måde er den blevet minimeret så jeg ikke ikke kan hverken trække - hive - indstille den til større tilstand (kan godt maksimere) - pilene til at trække med viser sig helt som de skal - men ikke om de er til nytte. Jeg kan få tematilstande til at vises helt normalt - men overhovedet ikke rette standardtilstanden - hvad gør jeg her ??????????

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 15-06-05 09:32

Sådan ændres størrelsen på Windows Media Player manuelt
Træk nederste højre hjørne af Windows Media Player i vilkårlig retning i standardtilstand.
Bemærk! Du kan ikke ændre størrelsen på Windows Media Player, når den er maksimeret.

mvh/Balcanard

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 09:33

Balcanard det er jeg helt klar på - problemet er at det bare ikke kan lade sig gør - og KUN i standardtilstand - ???????????

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 15-06-05 09:34

Beklager, men måske havde du overset, at man ikke kan ændre str., når den er maks.
mvh/Balcanarad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 09:37

haha - ja det kunne jo være - men havde jeg ikke - og fatter ikke hvorfor den lige skal drille - tror jeg har prøvet alt jeg kender til - intet har hjulpet endnu - og at pilene ikke lige vil eller kan bruges til at trække med kan da undre mig en del -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 09:41

Du kunne jo afinst. og lægge den ind igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 09:43

nemlig refi - gør jeg ski også hvis det endelig skal drille - men det burde ikke være nødvendigt !

jeg kan heller ikke gøre noget når jeg maximerer med pilene - hmmmmm ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 09:44

rettelse: gøre noget med pilene fra maximeret tilstand

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 09:49

Mediaplayer har jo ikke så mange dikkedarer - Du skulle kunne trække i den i alle hjørner og sider, blot den IKKE er maximeret, men selvfølgelig kun i standardtilstand.
Så hvis det kun er den og ikke andre programmer - så væk med skidtet og en ny ind.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 09:52

refi - JA !!!!!! - men for hulen da - det burde da kunne rettes og det er det jeg er interesseret i at finde en løsning på !!!!

Det ER kun den og det skete måske ved et for hurtigt træk - den er ikke minimeret ved ordre men ved fejltræk - og vil filene da ikke rette sig HMPF !!!!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 09:54

Hvis den bare er minimeret, så højreklik og gendan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 09:57

kan ikke - gendan er nedtonet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 10:03

Du har vel ikke en meddelelse stående i baggrunden du mangler at klikke ok på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 10:19

nope - problemet opstod engang i går aftes - gad ikke lege med den mere - men idag er det ligedan - ingen meddelelser overhovedet.

kan man med pilene komme til at "minimere" for meget - så kan man vel også på en eller anden måde gøre det omvendte - hmmmmmm ???????????

MØG !!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 10:38

Ja det kan du faktisk.
Så skal du højreklikke og minimere - og derefter højreklikke og gendanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 10:40

09:57 - gendan er nedtonet for hulen da

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 10:41

Ikke når du først minimerer (fra den lille størrelse selvfølgelig)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 10:42

Jeg har lige gjort det på min og fik samme problem som dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 10:45

gjorde jeg også - uden resultat.

afspiller jeg en video er alt ok - har også prøvet derfra - hmmmm - ved det ikke betyder mere end at jeg kan nuppe den og genistallere - men har set mig gal på at finde en løsning

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 15-06-05 10:50

Hvis jeg trækker den helt lille med musen, låser den og jeg kan kun maksimer minimer eller lukke.
Gendan er nedtonet.
Men hvis jeg der minimere og højreklikker på den i proceslinien så kan jeg gendanne, og det er til en større størrelse end den jeg minimerede.
Og så virker pilene igen.

Jeg har lige prøvet det - så det gør den ihvertfald her.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 10:52

gør den så ikke her - lader lige spørgsmålet være åbent lidt endnu - hvis nu en eller anden har et guldkort - og henter den ind igen - gider ikke spilde mere tid ....
men refi - dine svar er jo korrekte - sååååååååå

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 10:59

Lad os da håbe der er en med et guldkorn - det under jeg dig da.

Altid parat til at lære lidt nyt.

Det er jo en af fordelene ved at svare på spørgsmål - man misser ikke et godt svar.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 11:02

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 13:43

hmmm ingen guldkort - skal refi virkelig have de point ??????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 13:44

guldkort ????? - stavestativ søges

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 13:48

Vent du bare - jeg ved godt det piner dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 13:50

nemlig - kan jo også lade spørgsmålet stå i og med at jeg personligt ikke fik noget brugbart svar

har downloadet frisk version - men synes det er mere end spøjst hvad der skete

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 13:56

Kan desværre kun fortælle dig at jeg kan tvinge min til at gøre det samme - men rette ved at minimere som jeg skrev.

Men vent nu - Einstein kommer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 13:58

Du kan jo prøve at trække den helt lille nu med musen (hvis du har hentet en ny)

Så vil det jo vise sig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 13:59

Einstein ???? GYYYYYYYYYYYS

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 14:00

har jeg skam prøvet med den nye refi - og der kan jeg gøre som jeg skal - sååååååh - lol

åhhhhhhhhh er der ikke en eller anden der kan skrive noget superklogt så jeg ikke behøver at give refi de point ????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 14:10

Så giv to kolde istedet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 14:11

troede der var køligt nok hvor du sidder refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 14:16

Det er der såmænd også - men derfor skader det jo ikke med lidt extra forsyninger.

Men du har nok overbelastet den gamle mediaplayer - slidt op

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 14:16

i og med jeg ikke vil medvirke til refi´s misbrug af alkoholiske drikke (han har selvfølgelig ikke ret i noget som helst) må jeg så afgive de 100 forgyldte point - men frasiger mig ethvert ansvar for brugen af dem

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 14:18

Tak for svaret refi. jaja da - dine svar var korrekte og jeg finder nok aldrig løsningen på hvorfor osv ;-D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 14:23

Takker - Snup du en lille en på firmaets regning - så betaler jeg igen ved lejlighed.

Og bare rolig - jeg har allerede works2005

Herhjemme har jeg heller aldrig ret - det surt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 14:26

hahaha - tror familien ville glo lidt hvis jeg pludselig sad med en lille

øhhh - works2005 - ????????

nååååååååå hvor er det synd for dig du aldrig har ret derhjemme (hils og sig det påskønnes )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 14:33

Jeg skal nok sige du giver mig ret - det sidste bliver udeladt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 14:34

kylling