Hijackthis log
Fra : wolffi
Vist : 394 gange
300 point
Dato : 14-06-05 23:40

Hej,

Er der én der vil være så rar at kigge på min log ?
Jeg vil blive rigtig glad hvis jeg kan få bekræftet at jeg har rånet mig noget snavs til på min laptop. Og hvordan jeg eventuelt skal fjerne det.
Mit problem er at outlook 2000 ike vil starte op.

hilsen
Wolffi
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ZONELABS\VSMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\KB891711\KB891711.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\IRMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DAEMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\OMCAMLCH.EXE
C:\PROGRAM FILES\TEXTBRIDGE CLASSIC 2.0\BIN\INSTANTACCESS.EXE
C:\WINDOWS\SHUTDOWNAWARE.EXE
C:\PROGRAM FILES\GRISOFT\AVG FREE\AVGCC.EXE
C:\PROGRAM FILES\GRISOFT\AVG FREE\AVGEMC.EXE
C:\PROGRAM FILES\GRISOFT\AVG FREE\AVGAMSVR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAM FILES\ZONE LABS\ZONEALARM\ZLCLIENT.EXE
C:\PROGRAM FILES\ARTEC SCANEZ\SCANSET.EXE
C:\PALM\HOTSYNC.EXE
C:\PROGRAM FILES\ARTEC SCANEZ\SCANEZ.EXE
C:\PROGRAM FILES\802.11 WIRELESS LAN\802.11G WIRELESS CARDBUS & PCI ADAPTER HW.21 V1.30\WLANCU.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SPOOL32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\PROGRAM FILES\MICROSOFT OFFICE\OFFICE\OUTLOOK.EXE
C:\MIRC\MIRC.EXE
C:\PROGRAM FILES\MICROSOFT OFFICE\OFFICE\OUTLOOK.EXE
C:\WINDOWS\DESKTOP\HIJACKTHIS\HJT.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
F1 - win.ini: run=hpfsched
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAM FILES\ADOBE\ACROBAT 5.0\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [IrMon] irmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [TrackPointSrv] daemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OmSetFirst] omcamuns setfirst
O4 - HKLM\..\Run: [OmAutolaunch] omcamlch
O4 - HKLM\..\Run: [InstantAccess] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\BIN\INSTAN~1.EXE /h
O4 - HKLM\..\Run: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\BIN\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Shutdownaware] C:\WINDOWS\Shutdownaware.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGCC.EXE /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGEMC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_AMSVR] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGAMSVR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [StillImageMonitor] C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [RegisterDropHandler] C:\PROGRA~1\TEXTBR~1.0\BIN\REGIST~1.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [TrueVector] C:\WINDOWS\SYSTEM\ZONELABS\VSMON.EXE -service
O4 - HKLM\..\RunServices: [KB891711] C:\WINDOWS\SYSTEM\KB891711\KB891711.EXE
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Startup: ARTEC ScanEZ.lnk = C:\Program Files\ARTEC ScanEZ\Scanset.exe
O4 - Startup: HotSync Manager.lnk = C:\Palm\hotsync.exe
O4 - Startup: Wireless Configuration Utility.lnk = ?
O9 - Extra button: ICQ - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - C:\Program Files\ICQ\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ - {6224f700-cba3-4071-b251-47cb894244cd} - C:\Program Files\ICQ\ICQ.exe
O16 - DPF: {C2FCEF52-ACE9-11D3-BEBD-00105AA9B6AE} (Symantec RuFSI Registry Information Class) - http://security.symantec.com/SSC/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {99B6E512-3893-4155-9964-8EB8E06099CB} (WebSpyWareKiller Class) - http://download.zonelabs.com/bin/promotions/spywaredetector/WebSWK.cab
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 23:55

Ved ikke om arlet er her, men ellers gå en tur på www.arlet.dk

Kommentar
Fra : wolffi

Dato : 15-06-05 00:05

Refi,

Det er nok lige ham jeg venter på - men hvor er det træls at jeg altid får disse bøvlede problemer så sent på aftenen......

Nå men jeg må se hvad morgendagen bringer.

wolffi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-05 00:08

Sådan er det jo altid - han skal også nok se det før eller siden.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-05 00:17

Hvis du går ind på arlets hjemmeside og trykker på menupunktet "Hvem er jeg" så er der en mailadresse hvor du kan sende et link til ham med henvisning til spørgsmålet her, eller send loggen direkte til ham.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-06-05 00:19

Hvad mener du med outlook ikke vil starte op? Har du sat den til at starte sammen med windows eller er det når du vil starte outlook! Er der en fejlmeddelelse?

Kommentar
Fra : wolffi

Dato : 15-06-05 00:24

Tedd,
Jeg har ikke sat Outlook til at starte op automatisk - jeg klikker på ikonet.
Sådan har jeg altid gjort - men pludselig er det ændret til at Outlook 2000 billedet bare starter og bliver dér på skærmen -ingen respons overhovdet.
Intet andet at gøre end en ctrl-alt-del ting og slette jobbet.
wolffi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-06-05 00:28

Har du prøvet at reparere outlokk? Mener du får tilbudet hvis du sætter installations CD'en i!

Jeg kan ikke rigtigt se noget galt med din highjacklog, men det kan Arlet selvfølig svare bedre på!

Kommentar
Fra : wolffi

Dato : 15-06-05 00:35

tedd,
jeg har ikke prøvet at reparere Outlook.
Måske skulle jeg prøve det. Venter lige på om jeg får svar på min log.
Ellers tak for gennemkigningen af min log :=)

wolffi

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 15-06-05 10:35

Hej

Prøv dette link http://www.spywarefri.dk/forum/ der kan du få hjælp.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 15-06-05 16:14

Som tedd siger, så er loggen ren, desværre*S*

Så problemet ligger ikke der..

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 09-03-06 20:07

har du fået løst problemet ellers hjælper jeg gerne?