/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Hvordan barberer jeg Pungen?
Fra : Skinger
Vist : 3764 gange
220 point
Dato : 14-06-05 22:40

Min kæreste insisterer på at jeg skal barberer pungen.

Men det gør da nas.

Nogle forslag til hvordan man gør det?

Gerne en god vejledning trin for trin..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-06-05 22:43

bedste råd - lad din kæreste gøre det

Kommentar
Fra : Skinger

Dato : 14-06-05 22:50

Det tør jeg ikke...

Men helt ærligt.. hvordan gør man det uden at det gør nas?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 22:58

Hiv dem ud med rod - gøres bedst sammen med et par kolde......

Kommentar
Fra : fame

Dato : 14-06-05 22:58

I badekarret med en Barberskraber, når du har været i vandet i et stykke tid.
Brug ikke barberkniv !!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-06-05 22:59

Der er ingen vej udenom, du må lade hende klare - det er også det hun er ude på - det duer sikkert ikke med elektrisk. En gammeldags kniv som farfar brugte er det allerbedste! En enhangaskraber? I må øve brugen af instrumentet på pigen - hvis hun har større mpd end dig.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 230 point
Dato : 14-06-05 23:00

Nådada, insisterer på

Og det vil du gøre for hende, når du ikke engang tør overlade hende jobbet

Jamen hvordan ved du det gør nas når du ikke har prøvet

Tror ikke det er det værste at barbere, men det du kan risikere bagefter, røde knopper eller ligefrem små-sår ved hårsækrødderne der går betændelse i o.s.v.

Men et forslag til en "brugsvejledning":
Klip så tæt som muligt med en saks.
Derefter masser af barbersæbe, og så forsigtigt med en skraber, mens du trækker huden "glat" ....og pas på ikke at skære hul.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Skinger

Dato : 14-06-05 23:15

Tak for svaret dova. Det prøver jeg så. Men den med at skære hul lød ikke så lækker dog

Kommentar
Fra : Busseline

Dato : 14-06-05 23:36

dova, har hvis prøvet det, det har jeg også....
og helt ærlig, det er da meget hyggeligt de ti min. man bruger på det,
men det er et "klø-helvede" i de ti UGER de vokser ud igen....
*ggg*... så må man jo vurdere, om de ti min. er det værd!

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 14-06-05 23:51

Jeg gør det altid. Det er kun de første par gange det klør. Derefter ALDRIG mere af en eller anden grund.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-05 00:38

Busseline, det har jeg så aldrig prøvet, nej, af den årsag, at en sådan er jeg ikke udstyret med

Men Skinger
God fornøjelse med projektet

mvh dova

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 15-06-05 17:34

sygate - Ja, det kender jeg faktisk godt.

Har heller ingen problemer med kløen længere
Men den første gang, der skal man gerne gøre det på et tidspunkt, hvor du ikke skal noget de kommende 4-5 dage.
Ellers bliver det et helvede.

But enjoy

Kommentar
Fra : Herbie

Dato : 15-09-05 00:42

nej det gør det ikke, du skal bare skumme ind som dit ansigt helst efter bad så er hårene blødest og så tager du en skraber og lige så stille og roligt barbere pungen glat, det er dejligt bagefter, men brug ikke barbersprit begefter GG
husk at holde det sted du barbere glat så går det meget nemmere, så skulle der ikke være problemer i det nå du først får øvet dig GGG