/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bruger lige pludseligt oprettet?
Fra : Sygate
Vist : 299 gange
17 point
Dato : 14-06-05 22:27

Jeg har siddet hele dagen ved min computer, og ingen anden har brugt den.

Lige pludseligt er der blevet dannet en ekstra bruger profil til mit windows.???

Den kaldte sig ASp.Net

Er der en hacker på spil, eller har andre været udsat for noget lign.???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-06-05 22:53

Nej det er fordi du har opdateret fra Windows update, sikkert automatisk og der er der noget som du ikke har brug for, men som ikke vil skade.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 27 point
Dato : 14-06-05 23:30

Glemte lige at fortælle at det er en opdatering til Net Framework 1.1 der laver den brugerkonto der er en machine user som du nok selv kan se.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 14-06-05 23:52

Aha... den har jeg lige installeret

Tak for det BjarneD

Godkendelse af svar
Fra : Sygate