/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Køler til Pixel View GeFoirce 6600GT
Fra : johnnyp
Vist : 624 gange
50 point
Dato : 14-06-05 18:54

Skal bruge en ny køler til mit Pixel View GeForce 6600GT / AGP, da den originale blæser larmer vildt meget. Den nye køler på gerne være en passiv køler.
Nogen gode forslag - link m.m. ???

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 14-06-05 19:18
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-06-05 19:22

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=117540

Denne her ville være et godt valg!

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 14-06-05 20:00

Misteryman: Er du sikker på den passer til det omtalte kort???. Har lige fået levert en Artic-cooling Silencer som desværre var forkert, passer kun til PCI-Express. ( og kan ikke retunere den da den er pakket ud ... surt )

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 15-06-05 22:15

misteryman
NÅ IKKE! den køler passer ikke til det kort og desuden anbefaler de en blæser på hvis kortet er for stort
TEDD har fat i noget af det rigtige den køler skide godt uden at larme.

Accepteret svar
Fra : flames

Modtaget 50 point
Dato : 08-07-05 22:38

Den bedste køler du kan få til det grafikkort, vil klart være Zalman´s VF700-CU Som kan købes i shg til 178,-.. og den skulle meget gerne passe på det grafikkort... og hvis du sætter køleren på 5 eller 7 volt, så kan den faktisk ikke høres, dvs. du får god køling og ingen larm:P.(Kan man forvente mere?..:P)

Mads

Godkendelse af svar
Fra : johnnyp

Dato : 18-07-05 10:10

Tak for svaret flames.