/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Siemens C45 spg
Fra : SANTA2002
Vist : 551 gange
30 point
Dato : 01-10-02 18:43

Hvordan genetablerer man fabriks indstillingerne på Siemens C45 hvis det da er muligt
Jeg regner med at det er det som skal til for at personen igen kan srive SMS'er da hun har fortalt mig at det egentlig er det eneste som hun ikke kan mere efter hendes søn har haft fingre i den *GG*

Hvis der er nogen som har eventuelle forslag til en løsning hører jeg gerne fra Jer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-10-02 18:41

Undskyld mit svar.. en er der ikke en manual med den tlf ??
Jo det kan lade sig gøre..
Men jek også lige at det er det rigtige Service nr der er lagt ind i tlf..

"SANTA2002" <SANTA2002.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:S7km9.64047$Qk5.2461109@news010.worldonline.dk...
> Hvordan genetablerer man fabriks indstillingerne på Siemens C45 hvis det
> da er muligt
> Jeg regner med at det er det som skal til for at personen igen kan srive
> SMS'er da hun har fortalt mig at det egentlig er det eneste som hun ikke
> kan mere efter hendes søn har haft fingre i den *GG*
>
> Hvis der er nogen som har eventuelle forslag til en løsning hører jeg
> gerne fra Jer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 02-10-02 01:35

"SANTA2002" <SANTA2002.news@kandu.dk> wrote in message
news:S7km9.64047$Qk5.2461109@news010.worldonline.dk...
> Hvordan genetablerer man fabriks indstillingerne på Siemens C45 hvis det
> da er muligt
> Jeg regner med at det er det som skal til for at personen igen kan srive
> SMS'er da hun har fortalt mig at det egentlig er det eneste som hun ikke
> kan mere efter hendes søn har haft fingre i den *GG*
>

Hej Santa,

jeg vil ligesom Trads skyde på, at det er nummeret til SMS centralen der er
blevet ændret:
Menu -> Beskeder -> Beskedopsætn. -> Indstillinger -> Rediger
indstillinger -> Servicecenter
det korrekte nummer findes på udbyderens hjemmeside fx www.telmore.dk.
www.sonofon.dk eller hvem hun nu bruger.

Standardindstillingerne kan gendannes ved at taste
Menu -> Indstillinger -> Telefon -> Status -> Standardindstillinger -> Ja
det er dog ikke sikkert det hjælper.

Hvis telefonen har været udsat for et fejlslagent forsøg på at unlocke den
kan hun sende den til mig så skal jeg nok reparere og unlocke telefonen.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
Nu også reperation og opdatering af Siemens C45.

Godkendelse af svar
Fra : SANTA2002

Dato : 08-10-02 11:04

Tak for svaret Kasper