/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
John Gleese (salgsfilm) Hjælp mange poin~
Fra : 12345
Vist : 1249 gange
220 point
Dato : 11-07-01 14:54

Jeg ved der eksisterer nogle film med John Gleese som er lavet til hjælp i oplæring af salg ( telefonsalg, mødesalg m.m.)
hvis der er nogen der ved hvor jeg kan leje dem til en fornuftig pris vil jeg blive helt vildt lykkelig. Jeg mener de sælges for ml. 25.000 til 50.000 da de vistnok sælges til virksomheder, men jeg ved hverken hvor man kan købe eller leje dem.
Enhver form for hjælp til at finde dem vil blive modtaget med kyshånd

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-07-01 12:18

12345 wrote:
>
> Jeg ved der eksisterer nogle film med John Gleese som er lavet til hjælp
> i oplæring af salg ( telefonsalg, mødesalg m.m.)
> hvis der er nogen der ved hvor jeg kan leje dem til en fornuftig pris
> vil jeg blive helt vildt lykkelig.

Se fx

http://www.enterprisemedia.com/Cleese.html

(Bemærk hvordan man staver efternavnet)

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.surf.to/hammerich - crazy dansk humor

Kommentar
Fra : 12345

Dato : 13-07-01 09:14

Tusind tak for hjælpen Karsten
Jeg har været inde og se på siden men problemet er at det ikke er med danske undertekster har du/I nogen ide´om hvor man skaffer dem med danske tekster, jeg ved de findes et sted
MVH
Helle

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 220 point
Dato : 15-07-01 15:22
Kommentar
Fra : bupl

Dato : 20-03-03 12:13

Filmene du søger tror jeg du kan finde hos Center for ledelse, tidligere Dansk manament center, www.cfl.dk/shoppen.
Tlf. 33488888

Kommentar
Fra : lallebae

Dato : 09-10-03 00:28

Jeg ahr set en lignende film på et tillidsrepræsantankursus.
Kontakt evt. Jens Christian Andersen hos dbio.dk