/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Centrering af java menu?
Fra : nanadowa
Vist : 355 gange
50 point
Dato : 13-06-05 23:51

Jeg er nybegynder på java området, men det er alligevel lykkes mig at få en java dropdown menu til at fungere i mit web-site. Jeg har bare problemer med at centrere menuen. Hvordan gør jeg det? Hvad skal jeg skrive og hvor? Her er en stump af koden, hvor indenfor jeg regner med at kommandoen skal indføjes:

   // item sizes
   'height': 24,
   'width': 120,
   // menu block offset from the origin:
   //   for root level origin is upper left corner of the page
   //   for other levels origin is upper left corner of parent item
   'block_top': 50,
   'block_left': 150,
   // offsets between items of the same level
   'top': 0,
   'left': 119,
   // time in milliseconds before menu is hidden after cursor has gone out
   // of any items
   'hide_delay': 200,
   'expd_delay': 200,
   'css' : {
      'outer': ['m0l0oout', 'm0l0oover'],
      'inner': ['m0l0iout', 'm0l0iover']

Se også eks. på http://www.artgarage.dk/menu/

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 11:37

Hej. ikke expert, men prøv at ændre disse tal

// for other levels origin is upper left corner of parent item
'block_top': 50,
'block_left': 150,
eller
// item sizes
'height': 24,
'width': 120,

Kommentar
Fra : supermand47

Dato : 26-09-05 10:06

øhh, det er altså Javascript du koder i og ikke Java, så måske får du mere respons, hvis du flytter spg'et til den rigtige kategori