/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
musiksøgning
Fra : flink200
Vist : 764 gange
100 point
Dato : 13-06-05 21:15

hej. alle de steder med musik jeg har besøgt kan man kun søge efter
kunskner navn og musiknumre,det som jeg søger er et sted hvor de
har en form for avanceret søgning med den mulighed at kunne søge
på nogle ord fra et musiknummer,problemet er nogle gange ved man
ikke hvem det er der spiller og man ved ikke hvad sangen hedder,det
eneste man kan er nogle ord som bliver sunget i sangen.
håber i dygtige mennesker derude kan hjælpe mig,og sikkert mange andre
mvh. flink200

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 21:20

Tast ordene ind i en google-søgning, du kan være heldig

Kommentar
Fra : Jeanette20

Dato : 13-06-05 21:21

Hejza..

Jeg kender godt selv til problemet, man gå og synger en sange hele tiden da de måske lige har spillet den i radioen og man måske gerne vil købe en single med dem som nu synger og spiller, men det er jo ret umuligt da man ikke ved hvad den hedder.. Surt..
Jeg synes heller ikke at radio værterne er for gode til at fortælle os hvad det er de spiller.. Jo, måske nogle steder, men så siger de sgu hvad sange hedder inden de spiller den... Træls..
Jeg er derfor også interesseret i at få et svar på dit spørgsmål..

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 13-06-05 21:26
Kommentar
Fra : flink200

Dato : 13-06-05 21:29

hej refi. ja det kender jeg godt men det er ikke det jeg søger,det jeg søger har jeg faktisk selv fundet engang
men fik den ikke sat over i foretrukne,så efter et langt stykke tid skulle jeg så bruge den igen,men kunne selvfølgelig
ikke huske hvor jeg fandt den,men smart det var den,der var mange muligheder for at taste det ind som man nu vidste om sangen.
mvh. flink200

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 21:37

Denne skulle være en mulighed

http://lyricserver.com/

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 13-06-05 21:39

hej teil. ja det er det jeg søger,men det var ikke den jeg fandt engang,denne side som du
har anbefalet ser fin ud og du har ærlig og redeligt og meget hurtigt fortjent dine poing,
du får dine 100 poing samt tusind tak fra. flink200

Godkendelse af svar
Fra : flink200

Dato : 13-06-05 21:40

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-06-05 21:42

Velbekomme.

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 13-06-05 21:53

hej jeanette20. fik du den, denne side som teil henviste til virker til at kunne løse vores problem
det er imponerende ,det er 5 minutter siden jeg skrev spørgsmålet.
mvh.flink200