/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hummer
Fra : bublebee
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 13-06-05 19:31

Jeg står for at skulle giftes til September og vil ikke have den traditionelle bryllups kørsel.
Både mig og min kæreste er helt vilde med den fede bil Hummeren. Og nu har jeg flere gange de sidste dage set en stor flot en i sort køre rundt nær Ringe. Er der nogen der kender en med en Hummer på Fyn. Vil meget gerne have kontakt til en med en sådan bil, Da vi meget gerne ville have sådan en til at køre os efter kirken ved vores bryllup. Dette kunne bare være alt alt for sejt.

Håber på jeres hjælp.

Mvh Bublebee

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-06-05 20:31

Ja, ham her er fra Nordsjælland, så det er nok lidt langt væk.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=18831
Men hvis du er lidt fræk, så ringer du til politiet i Ringe, og siger at der er nogen der har set en sort Hummer der bakkede ud nær din bil da den havde fået en lille bule. Og om det er noget de vil tage sig af. Så siger de at det har de sku ikke tid til, de må priotere deres opgaver, og hvis de skulle ....... så kunne de få nok at gøre.
Men du kan få nummeret til Hummermanden, hæ hæ
Jeg har selv prøvet det, men da havde jeg registreringsnummeret, men en Hummer, dem er der nok ikke mange af i den politikreds.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 13-06-05 21:28

Hvor er det: palleby
Nej du er sku da da leeed palle :) :)

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 13-06-05 21:42

hehe nej der kører ikke ligefrem ret mange hummere rundt i Danmark pallebhansen.
Kunne virkelig være stort at have sådan en til at køre til brylluppet.

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 13-06-05 23:05

Der ligger en forhandler i Odense som handler med H2'ere - måske han ved hvem der har en H1'er (den RIGTIGE Humvee). Ellers kontakt firmaet 'Splash' som vist var de første tilæ at importere dem. Du kan også se på http://www.dmkf.dk/ der er i hvert fald nogle der har haft billeder af deres nye Humvees - og det er jo den 'ægte' vare!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 16:03

fandt du frem til nogen med en hummer ????

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 23-07-05 18:22

Nej desværre ikke, men prøver stadig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 22:24

æws da - måske en ide at annoncere efter en eller anden der har en og vil tjene et par håndører ????

håber det lykkes

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 23-07-05 23:29

ja det kunne være ret sejt

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 24-08-05 19:23

Vi fandt desværre ikk en Hummer - men sådan er livet. Så kører vi bare brude kørsel i vores dejlige mazda 626 2.2 i GLX Coupé en rigtig racer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-05 20:24

øøøøøøøøøøv - så må i leje en limo - eller en karet og blive et rigtigt drømmepar

aj aj tiden nærmer sig med hastige skridt - husk os lige på det herinde så vi kan få lov at sende tillykke til jer

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 25-08-05 12:26

SS ja mirti det var ærgeligt, men der er ikke så meget at gøre ved det. Men det kunne nu have været fedt :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 17:14

ja for hulan da - og jeg bor i et område hvor jeg ser dem køre næsten hver eneste dag - kender dog ikke nogen af dem

Hvad med en longjohn - det er da så utraditionelt det kan være

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 25-08-05 19:54

Heldige dig mirit. Så må du lige få stoppet en og sige til dem at de skal køre for os :)

Hva er en long john???

Gg nu er jeg nok bagud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 20:17

longjohn er en budcykel - du ved med lad - så kan gommen køre og bruden sidde ærbart med sløret flyvende kilometer bagefter

tænk på en skorstensfejer - så har du billedet af longjohn cyklen

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 25-08-05 21:28

hehe kanon mirit. Men det tror jeg ikke han gider GG. Så skal han cykle 20 km fra kirken GG. På motorvejen....så skal han godt nok have fart på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 21:45

åhhhhh - det kan vel klares med en kilometer den ene vej og en kilometer den anden vej - og så limoen resten af vejen - det ville gæsterne da ikke glemme nogensinde

ville da se herligt ud men jer to - ham i høj hat på cyklen og dig med prinsessekrone

Annuller spørgsmålet
Fra : bublebee

Dato : 22-08-06 15:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål