/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2000 Problem Igen
Fra : Surf
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 01-10-02 14:55

når jeg vil kopier et ord i skriftstørsel 20 og vil indsæt den et anden sted på samme side hvor jeg har skrive et tal og bruger tab så bliver den i skriftstørsel 12 og det irenteret mig noget så grusomt

er der en måde i indstilling eller lign så den slags ikke sker mere
hvis ja
hvaddan gør man så
hvis nej
hvordan på et måde slippet man fra den slags igen

på forhånd tak

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 01-10-02 16:00

Jeg har ikke den fejl som du beskriver, men jeg bruger dog også word 2002.....

Eftersom jeg ikke har fejlen, kan det være at det er en fejl i word 2000, som senere er rettet i 2002......men du kan måske derfor være heldig at der er en opdatering til word 2000 som afhjælper problemet....
http://office.microsoft.com/downloads/default.aspx?Product=Word&Version=95|97|98|2000|2002&Type=Update|Converter|Add-In|Assistant|Stationery|Document|Viewer|Template|Anti-Virus|Updates

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-10-02 18:40

Mit allerbedste råd til dig er at du henvender dig direkte til en eller
flere nyhedsgrupper med dit problem. Derved får du kontakt
med en stor gruppe af brugere, som alle hylder det gode gamle "Peer to
Peer" princip hvor man gratis og uforpligtende hjælper
hinanden med at løse diverse problemer.
Det fine i ordningen er både mangfoldigheden og den gensidige kontrol
med at løsningerne er korrekte - utrolig mange øjne følger
med - utrolig mange er parate til at komme frem med erfaringer/viden.

Men ingen er interesserede i at "guldkornene" havner i en eller anden
database, med risiko for en merkantil udnyttelse. Ingen er
interesserede i at arbejde anonymt udenfor grupperne.
Så hvis du savner respons, så er det forklaringen. Der kan selvsagt være
en der har en voldsom skrivekløe - så er spørgsmålet bare
om indholdet er mere værd end kløen.
--
pre

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> wrote in message
news:uNgm9.63913$Qk5.2425064@news010.worldonline.dk...
> når jeg vil kopier et ord i skriftstørsel 20 og vil indsæt den et
anden
> sted på samme side hvor jeg har skrive et tal og bruger tab så bliver
> den i skriftstørsel 12 og det irenteret mig noget så grusomt
>
> er der en måde i indstilling eller lign så den slags ikke sker mere
> hvis ja
> hvaddan gør man så
> hvis nej
> hvordan på et måde slippet man fra den slags igen
>
> på forhånd tak
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 02-10-02 07:56

Jeg har ikke problemet i min Word 2000. Prøv at beskriv nøgagtig hvad du gør, f.eks.:

I første linie vælger jeg skriftsstørrelse 20 og skriver Tyve.
Linieskift.
Vælger skriftsstørrelse 12 og tab'er 5 gange og skriver Tolv.
Linieskift.
Skriver en tilfældig tekst, uændret i skriftstørrelse 12.
Kopierer første linies tekst osv osv.

På den måde er det muligt at hjælpe.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 02-10-02 11:17

det var ikke lige det jeg mente

jeg vil ha at alt på den side skal være i skriftstørsel 20

men når jeg kopier et ord i skriftstørsel 20
bliver den til skriftstørsel 12 når jeg indsætte det kopier ord igen

hvis du ved hvor jeg vil hent

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 02-10-02 11:23

Prøv at sende det dokument, der er problemer med (eller et andet eksempel) til danmark@europe.com, så vil jeg kigge på det! Skriv i MAILEN hvilket ord, du kopierer FRA og TIL i dokumentet.

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 50 point
Dato : 02-10-02 14:09

Der sker mange underlige ting, og en af dem skete idag !!!!

Jeg modtager nyhedsbrev fra tipchannel.dk og har lige for 10 minutter siden fået sendt et tip omhandlende dette problem
Da det er et nyhedsbrev, vælger jeg at kopiere hele mail'en ind.....god fornøjelse

*
Kraftfuld Dell bærbar med 2,0GHz.
-----------------------------------------------------
Til og med den 4. oktober, kan du købe en bærbar med:

2,0GHz + 30GB harddisk + 256 MB SDRAM

Kun 14.419,- inkl. moms og fragt!

Få fuld valuta for pengene - Klik NU!
http://www.tipchannel.dk/a/gr2/dell40.htm
-----------------------------------------------------
BESØG VORES SPONSOR - DET HOLDER OS I GANG...

DAGENS TIP

Husk formateringssymbolerne ved kopiering - Word 2000

Hvis du kopierer en tekst fra et dokument til et andet, kan det ske, at du mister formateringen.
Word har som standard skjult tekstformateringssymbolerne, og får du ikke disse med, når du kopierer, mister du formateringen, når du indsætter det kopierede i det nye dokument:

Få vist tekstformateringssymbolerne ved at klikke på “Vis/skjul“ ikonet på “Standard” værktøjslinien. (ikonet lige før procent-feltet).
Kopier nu det ønskede, incl. formateringssymbolerne i top og bund. (CTRL + C).
Åbn nu det nye dokument og vælg "Rediger" og klik på ”Indsæt” (CTRL + V).
Slå formateringssymbolerne fra ved at klikke på “Vis/skjul“ ikonet på “Standard” værktøjslinien.

Bemærk!
Hvis du ikke tager formateringssymbol med, når du kopierer en tekst, vil Word 2000 automatisk bruge formatet i den tekst du kopierer ind i.

SE TIPPET TRIN FOR TRIN - http://www.tipchannel.dk/kal2/05ag2/aggakg2/aggakg1.htm

STØT MINERYDNING...
-------------------------------------------------
Støt Folkekirkens Nødhjælp med 50 kr./mdr.
- så sætter vi livet på spil for at redde andre.
Tilmed dig nu og modtag en aftale med posten
om at støtte minerydningsarbejdet.
Klik her: http://www.tipchannel.dk/a/gr2/fknh.htm
-------------------------------------------------
BESØG VORES SPONSOR - DET HOLDER OS I GANG...

Ha' en god dag.
Med venlig hilsen

http://www.tipchannel.dk

Støt vores sponsorer - De gør det muligt, for dig at modtage Dagens tip til Microsoft Office 2000.