/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Thomas Thomsen i Omgård N.Omme sogn
Fra : agerlund
Vist : 663 gange
50 point
Dato : 12-06-05 21:27

Jeg skulle vel ikke være så heldig, at der er nogen i dette forum, der arbejde med Thomas Thomsen død 1754 i N.Omme Omgård. ifølge skifte fra Horsens hospital.
Thomas Thomsen i Omgård i Nørre Omme sogn.19.6.1754, fol.28. Bilag.
E: Kirsten Svendsdatter. LV: Søren Christensen sst. B: Johanne g.m. Frands Nielsen i Vinding på Rysensten gods, Karen g.m. Frands Iversen i Kodal på Laurids Nielsen Snogdals gods, Anne død, var g.m. Christen Thygesen i Vorgod. 3B: Kirsten, Else, Thyge, Svend i Åby i Avlum sogn på Mads Stoubechs gods, Jens, Kirsten. FM: Theodosius Blæhr præst i Brejning og Nørre Omme. Sml. lbnr.474

Jeg søger alt om ham og hans kone. og børn.
Jeg har Johanne Thomasdatters børn med Frands Nielsen og ligeledes Svend Thomsens børn med Else Jepsdatter i Avlum Aaby.

Med venlig hilsen
Grete

Kommentar
Fra : peters73

Dato : 12-06-05 21:29

Hej
citat : Jeg skulle vel ikke være så heldig, at der er nogen i dette forum, der arbejde med Thomas Thomsen død 1754 i N.Omme Omgård. ifølge skifte fra Horsens hospital. citat slut.

Hvis der er nogle der arbejder med ham så må de godt nok være gamle !
Det er gas,

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 12-06-05 21:36

Det kan jeg godt tåle

Grete

Kommentar
Fra : peters73

Dato : 12-06-05 21:37

Det var godt
Håber du finder ham, god jagt.

Peter

Accepteret svar
Fra : Duddich

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-05 14:15

Hej Grete
Du søger oplysning om Thomas Thomsen Nr Omme
Send lige en Meil til Duddich@webspeed.dk Så har
jeg en Adresse til dig han har lokal arkiv i Nr Omme.
måske kan han hjælpe
MVH Margit Christensen
6950 Ringkøbing.

Godkendelse af svar
Fra : agerlund

Dato : 09-07-05 20:07

Tak for svaret Duddich.
Har lige sendt brevet.
Grete