/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med tekstbehandling!
Fra : CaPsen
Vist : 429 gange
255 point
Dato : 12-06-05 21:01

Jeg har et problem med min tekstbehandling i microsoft works, når jeg fx vil sætte afsnit i mit dokument, siger den: "Dette er ikke en gyldig måleenhed." Hvad skal jeg gøre? Tror nok jeg er kommet til at rode i Indstillinger!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-06-05 22:33

Hvad mener du med "sætte afsnit"?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-06-05 22:34

Ups! Undskyld, jeg læste det som Word....

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 12-06-05 22:41

Afsnit, man kan markere sin tekst og højre klikke og vælge afsnit, men når jeg så ændre den fra fx 1 - 1,5 linje afstand, så skriver den: "Dette er ikke en gyldig måleenhed."

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-05 23:41

du går vel til>formater>afsnit>og ændrer linieafstanden
hvis du før/efter har det betydning hvilken højde dine bostaver er sat til.

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 13-06-05 13:16

måske skal du skrive 1.5 ikke 1,5 ?

du skriver afsnit. Mener du ikke filer - sideopsætning?

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-06-05 15:23

MERE INFO OM SPØRGSMÅLET:

Jeg skal slette ...cm hver gang, det er det der er noget møg før i tiden behøvede jeg ikke at slette cm... Vil måleenheder! Er der nogle der ved hvorsan jeg for det tilbage???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 16:30

Hvis du vil have din word tilbage til normal så skal du slette normal.dot skabelonen og så opretter word selv en normal.dot
Normal.dot ligger her:
C:\documents and settings\dit navn\application data\microsoft\skabeloner
ellers gå i søg og skriv normal.dot og søg i c:
Din word skal være lukket for at gøre det.
Er den ikke det vil du se denne ugemte midlertidige fil ~$Normal.dot
Er du lidt nervøs for at slette normal.dot så omdøb den til eks.kopi af normal.dot

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-05 11:49

CaPsen.................hvordan går det.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 15-06-05 12:33

Jeg kører ikke word, men works' tekstbehandling, så ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre....

/CaPsen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-05 13:50

Works har også dokumentskabeloner - og det er nok den der er fejl i.