/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Java fejl - tomt vindue
Fra : henrikkroejgaard
Vist : 658 gange
200 point
Dato : 12-06-05 10:30

X Når jeg f.eks. bruger krak.dk og vælger "printvenlig",
åbner den et nyt vindue, men det er tomt.

Den giver en javafejl der siger:

"Klassen understøtter ikke automation"

Der skal også andre steder. Hvad er der galt?

Hvis jeg bruger Firefox er der ingen problemer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-06-05 10:32

Browseropsætning - tjek den igennem.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-06-05 10:33

Det efordi du ikke har Java installeret. For nogen tid siden ophørte samarbejdet mellem Misrosoft og Sun og java røg dermed ud.

kan hentes her

http://www.java.com/en/download/download_the_latest.jsp

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 12-06-05 10:58

Ja det er simpelthen fordi du mangler JAVA i din Explorer browser!

Download Java her:

http://jdl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=9993

/CaPsen

Kommentar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 12-06-05 11:53

HAR java installeret!! Har nemlig prøvet at fjerne det og geninstallere via java.com. Så prøv igen drenge....

Kommentar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 12-06-05 11:54

Og Refi: "Browseropsætning, tjek den igennem"?????

Det må du kunne gøre bedre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-06-05 12:00

Du mener jeg skulle besøge dig og tjekke din opsætning.
Du må da selv kunne se om der er noget i din opsætning der forhindrer sideindhold i at blive vist.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 12-06-05 12:02

hej
prøv her
http://www.znn.dk/

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 12-06-05 12:45

Har du et spyware-program installeret og kørende, så kig efter om site-manager betragter Explorer som en risiko. - slet fluebenet udfor Internet explorer - og prøv igen

Kommentar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 12-06-05 13:00

Refi: Jeg kan sagtens tjekke min opsætning selv, og har også gjort det. Der er IKKE der problemet ligger.
1133: Hvad skal jeg med den hjemmeside?
Flemming17: Har Adaware, men det køre ikke hele tiden. Scanner hver 14. dag. Hvad er Site-manager?

Det er ikke fordi jeg er utaknemmelig for jeres hjælp, men gider I ikke bare nøjes med at skrive, hvis
I kender dette eksakte problem og hvordan det løses. Tak.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-06-05 13:04

Den hjemmeside tjekker om din "installationer" er ok. Kig oppe til højre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-06-05 13:13

Det kan jo kun være din opsætning - eller din IE version der er for gammel.
Prøv at sætte den til standard.
Hvis firefox kan vise siden kan det jo kun være programmet/opsætningen.
Det "eksakte" problem er du sikkert den eneste der har her, men hvis den giver javafejl og du har java - så er der jo kun at opdatere eller tjekke om den nu også finder din java eller du har blokeret for det i IE.
Det er sq. da for at hjælpe vi svarer.

Kommentar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 12-06-05 13:43

Jeg takker for al jeres hjælp. Jeg skulle nok have uddybet mit spørgsmål noget mere.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 12-06-05 13:48

har du fået til at virke

Kommentar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 12-06-05 19:50

nope....

Kommentar
Fra : joker

Dato : 23-10-05 00:32

Har du fået det til at virke nu??? Jeg har haft samme problem i et stykke tid.

Kommentar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 23-10-05 08:45

Nope, geninstallerede hele pc'eren.

Annuller spørgsmålet
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 01-02-07 16:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål