/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvorfor langsomt internet med 1024/256
Fra : onetime
Vist : 704 gange
250 point
Dato : 11-06-05 18:44

Hejsa, nu sidder jeg med et problem, mit internet er begyndt at køre rigtigt langsomt, kan næsten ikke åbne danske bank, det har virket rigtigt godt før.
Jeg har kørt ad-ware og tømt temp files.
Når jeg downloader, downloader den med fuld kræft, altså ingen problemer med download.
Jeg har også kørt en IE6.bat fil men der var helle ikke noget.
(fra http://www.exnet.dk )
Jeg kan prøve at smide en log ind, kan ikke forstå hvorfor den køre så dårligt på nettet....
Jeg kan heller ikke køre windows update : (
Får fejmeddelsen : Fejlnummer: 0x80072EE2
Har ikke gjordt hvad der står på siden under, da det ikke kun er update der er problemet. bør jeg gøre det?
http://support.microsoft.com/?kbid=836941
Hjælper heller ikke at lukke firewall : (

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 09:32:45, on 11-06-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\Dit.exe
C:\PROGRA~1\Medion Tools\KeyStat\KeyStat.exe
C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe
C:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsshld.exe
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsescn.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfTray.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\Kernel\TV\CLCapSvc.exe
C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\CLML_NTService\CLMLServer.exe
C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\CLML_NTService\CLMLService.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfAgent.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsrte.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MPFSERVICE.exe
c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsftsn.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\Kernel\TV\CLSched.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe
C:\Programmer\McAfee.com\Agent\mcagent.exe
C:\Documents and Settings\Dan Hansen\Skrivebord\Computer fix\hijackthis1991.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jp.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.aldi.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655} - c:\progra~1\mcafee.com\vso\mcvsshl.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Keyboard Status] C:\PROGRA~1\Medion Tools\KeyStat\KeyStat.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [VSOCheckTask] "c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcmnhdlr.exe" /checktask
O4 - HKLM\..\Run: [VirusScan Online] "c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsshld.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MCAgentExe] c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MCUpdateExe] C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\McUpdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MPFExe] C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MpfTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Global Startup: BlueSoleil.lnk = C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: (no name) - {B205A35E-1FC4-4CE3-818B-899DBBB3388C} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Encarta Search Bar\ENCSBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.aldi.com/
O15 - Trusted Zone: *.musicmatch.com
O15 - Trusted Zone: *.musicmatch.com (HKLM)
O16 - DPF: {205FF73B-CA67-11D5-99DD-444553540000} (CInstall Class) - http://www.spywarestormer.com/files2/Install.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1107170837531
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: CyberLink Background Capture Service (CBCS) (CLCapSvc) - Unknown owner - C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\Kernel\TV\CLCapSvc.exe
O23 - Service: CyberLink Task Scheduler (CTS) (CLSched) - Unknown owner - C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\Kernel\TV\CLSched.exe
O23 - Service: CyberLink Media Library Service - Cyberlink - C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\CLML_NTService\CLMLServer.exe
O23 - Service: McAfee.com McShield (McShield) - Unknown owner - c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager (mcupdmgr.exe) - McAfee, Inc - C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcupdmgr.exe
O23 - Service: McAfee.com VirusScan Online Realtime Engine (MCVSRte) - McAfee, Inc - c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsrte.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service (MpfService) - McAfee Corporation - C:\PROGRA~1\McAfee.com\PERSON~1\MPFSERVICE.exe
O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-05 20:05

Du har defragmenteret?

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 11-06-05 20:19

Det kan jeg godt prøve. men skulle det hjælpe? det er jo kun nettet. ikke programmerne, jo self, EI.
Pc'en er fra marts, og ikke installeret andet end et skak spil..
Men det kun hjælpe??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-05 20:33

Så skal din hijack analyseres af en ekspert og det er ikke ham her.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-05 20:40

Her finder du hjælpen.
http://www.arlet.dk/

Kommentar
Fra : totautaber

Dato : 15-06-05 10:38

afinstallere din firewall helt, det er ikke altid nok at deaktivere den.

Kommentar
Fra : totautaber

Dato : 15-06-05 10:38

Glemte lige at tilføje at du skal køre
http://www.exnet.dk/wu.bat

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 20-06-05 21:50

Jeg har lige haft samme fejl på en maskine jeg skulle reetablere.

Du skal stille ur og dato, så det passer. Derefter skal du lukke alle browservinduer og gå ind på windowsupdate igen.

Det virkede her

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 17-01-06 01:10

Det var åbnebart medion der havde lavet et eller andet galt, (fik løst problemer, kan bare ikke huske hvvordan) for da den gik ned her forleden, og vi havde den ude hos medion, skete det samme igen. så nu har de lavet et nyt image som man køre recovery fra og nu virker det, når man køre recovery.
Kan desværre ikke svare på hvad der var i vejen for jeg kan ikke huske hvordan jeg fik det løst.
Men rigtig mange tak for hjælpen.
Jeg ved ikke rigtig hvem jeg skal give pointne..........
Men ville det være forkert hvis jeg gav dem til en der kunne anbefale et nice grafikort til max 2300 kr ??

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 17-01-06 01:10

Det var åbnebart medion der havde lavet et eller andet galt, (fik løst problemer, kan bare ikke huske hvvordan) for da den gik ned her forleden, og vi havde den ude hos medion, skete det samme igen. så nu har de lavet et nyt image som man køre recovery fra og nu virker det, når man køre recovery.
Kan desværre ikke svare på hvad der var i vejen for jeg kan ikke huske hvordan jeg fik det løst.
Men rigtig mange tak for hjælpen.
Jeg ved ikke rigtig hvem jeg skal give pointne..........
Men ville det være forkert hvis jeg gav dem til en der kunne anbefale et nice grafikort til max 2300 kr ??
Skal være AGP