/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
vægtøgning..hvordan
Fra : boy26
Vist : 2508 gange
10 point
Dato : 11-06-05 16:44

hejsa...jeg er en ung fyr på 26. jeg har været mega tynd mange år nu.. men røg helt ned på 46 kg og er 166 høj.
har aldrig haft heldet med mig. men pludselig 18 mdr siden hjalp weigt gainer fra eee.getbig.dk

det gir lidt dårlig mave men jeg er kommet op på 57 kg nu.
andre som ved andet man kan bruge som hjælper da gainer ik hjælper mere.

skriv venligst på mailen izmirlitahir@ofir.dk

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-05 17:17

Hvorfor skrive en mail når du spørger her.
Så svaret kommer også her.
Drik masser af hvidtøl.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-06-05 21:49

Hjælper ikke alle Teil,jeg drikker masse pils hver dag men kan ikke en gang få litt mave,kun når jeg jobber hårdt stiger vægten

Spis det du gør nu boy26 og bruk din kropp fysisk så skal du se

Kommentar
Fra : zlug

Dato : 13-07-05 20:44

når man spiser rigtigt får kroppen også den naturlige vægt..

det er ikke et spørgsmål om at være på slanke- eller fedekur men blot et spørgsmål om at spise rigtigt

hvordan du så vil gøre det er dit eget valg.. jeg vil andbefale herbalife men som sagt er det dit eget valg