/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvorfor vifter BIF med en sko!!!
Fra : smutter50
Vist : 975 gange
100 point
Dato : 11-06-05 11:37

BIF vinder jo sikkert det danske mesterskab i dag (tillykke med det), og så vil vi igen se tilskuer/fans stå og vifte med den ene sko. Hvorfor er det lige, at de gør det. Det ser jo festligt ud, men der må være en dybere menig.
Please ikke nogle latterlige FCK-BIF hade-svar......jeg er ikke fan af nogen speciel, men kan bare godt lide at se en god gang fodbold...

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 11-06-05 15:01

prøv at se dette indlæg:
http://www.bif-support.dk/sso/mix_entry.php?id=3131

Jeg tror ikke der er en dybere mening.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 11-06-05 16:51

Det er sikkert når modstanderen ikke kan rammer målet, at de så mener de kan prøve at skyde med deres sko i stedet!?

/CaPsen

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 11-06-05 16:54

Her er svaret, har søgt lidt:

Under dagens transmission fra Herfølge, fortæller Svend Gehrs at ideen med at vifte med en sko over hovedet, stammer fra Brasilien, hvor det ses som et tegn på respekt for eget hold.

/CaPsen

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-05 19:03

Det kan du da ikke have søgt længe efter, da det stod som første indlæg på ovenstående link

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 11-06-05 23:10

LUK NU SPØRGSMÅLET! DU HAR FÅET SVARET!

Godkendelse af svar
Fra : smutter50

Dato : 12-06-05 16:24

Tak for svaret sidal26.
Tak sidal26. Du har ret. Du havde jo ligesom givet svaret en gang....