/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Robbie Williams/Clash
Fra : Bir
Vist : 261 gange
100 point
Dato : 11-06-05 01:04

Hej.
Kan nogen fortælle mig om Robbie Williams har indspillet det gamle Clash-nummer "Should I stay or shold I go" - og hvor jeg kan finde det henne.
Hvis du kender andre indspilninger af dette nummer må du også gerne fortælle om det.

Birgitte

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 11-06-05 01:10
Kommentar
Fra : Bir

Dato : 11-06-05 01:22

Jeg har været inde på den nævnte side, men kan kun finde teksten - den er i listen over numre til download. Godt svar, men ikke godt nok...

Birgitte

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-06-05 01:36

Jeg tror så slet ikke på, at han har indsunget det nummer, men det har nogen der hedder Mack10.

her er et link til en liste over hvilke sange der er på 5 af RobbieWilliams' cder, og der er den ikke imellem, den er heller ikke mellem hans single-udgivelser, og så er der kun 2 cder tilbage som jeg prøver at finde lister over sangene på.

http://www.geocities.com/yeah8a8y/robbie.html

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-06-05 01:43

Nå, der var så 3 mere, nemlig The Ego has landed, Angels, og Live at Knebworth, og der er heller ikke det gamle Clash-nummer på.

mvh dova

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 11-06-05 11:50

Robbie Williams, den store entertainer, har tilsyneladende spillet "Should I stay or should I go" til en live-koncert i Toronto i 1999 (og sandsynligvis også spillet den mange andre steder), læs anmeldelse af koncerten her: http://www.allpop.com/AllPopConcertsW/williamsrobbie99.html

Desværre (?) er nummeret ikke udgivet, men der har åbenbart været en person med en minidisk recorder, som har optaget nummeret live til en af koncerterne og derefter lagt det på nettet. Her florerer det så lystigt på diverse p2p-tjenester, så vil du håbe på at finde nummeret (ved ikke, om nummeret i princippet er lovligt nok at downloade) skal du gå ind og søge på en af disse.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 11-06-05 11:54

Har lige fundet ud af, at nummeret faktisk findes på hans live-dvd "Where Egos dare", som f.eks. kan købes over amazon:http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0000505HK/028-3716873-9405324
(Kan også findes på den engelsksprogede version af amazon, men valgte at lægge linket til dér, hvor hel tracklisten var noteret)