/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Blinks....til MSN 7.0
Fra : malumse
Vist : 731 gange
200 point
Dato : 10-06-05 20:30

Hejsa
Har ige et spørgsmål !!

Kan man downloade de ..der blinks, som der er på MSN???

Og hvordan gør man ??

Håber på hjælp ...
God weekend

Malumse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 20:58

De kan KUN bruges på MSN da de er lavet specielt til MSN.

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 10-06-05 21:00

Ja...Okay ,..
Så fik jeg nok ikke ....stillet spørgsmålet korrekt..

Mine venner har nogen som jeg ikke har !!
Kan jeg på nogen måde få dem ind på min MSN......altså lige som, at man kan bytte smeylies.??

Tak ...........for hjælp

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 21:02

Hvis du klikker på blinks er der en knap der hedder Hent flere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 21:05

Og det passer så ikke. Sorry. I Hjælp står der: "MSN Messenger indeholder mange standardblink (En animeret hilsen, som du kan sende til dine kontaktpersoner.) , og du kan købe flere fra et af MSN-partnerwebstederne." Så skal altså ud og købe dem. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-06-05 21:06
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 21:10

Palle - Det er ikke den slags messageblink der er tale om.

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 10-06-05 21:12

Hej Palle,,,

Arghhhh..Så er det bare det .jeg er ik...så " godt inde i det med computer"
Hvad ,,,skal jeg gøre....??..Jeg har gemt det på mit skrivebord...
Men derfra kan jeg ikke " hitte ud af det " .....Vil du hjælpe ?

Venlig Hilsen Malene

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 21:15

Det du har downloaded er et script til at lave Messageblink linier på en hjemmeside. Det har intet at gøre med MSN Blink

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 10-06-05 21:17

Nå-Så er det måske derfor jeg ikke kan få det til, at virke..

Nå-Okay ...Arne...Du mener lige frem , jeg skal give penge for dem

Tjaaa,,,,,så ved jeg ikke , så er jeg pludselig godt tilfreds med dem jeg har
Lader den lige " hænge lidt "

Malene

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 21:19

Malene -> Hvorfor spørger du ikke dine venner hvordan de har fået fat i deres? De må da vide det.

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 10-06-05 21:30

Næ---hææ----Det er jo det der er problemt ....

Men da de installerede deres nye MSN........Fik ....de tildelt...nogen blinks......
Og jeg fik tildelt nogen .,.............
Men vi har ikke de samme...........alligevel...
Det jeg vil ...er jo om der er en side, hvor man kan hente ,,,,,,nogen helt nye,,,,
Såååååå..det ...........
Malene( men kan vist godt se ,at det ikke kan lade sig gøre)

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 210 point
Dato : 10-06-05 21:52

jada du kan

Hent denne installer så får du det meste jo.

http://www.anahona.com/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 21:57

Det lød jo rigtigt godt Holger, men jeg fik en fejl: Det lykkedes ikke at installere Tryk for OK for at afslutte. Hvad kan det være? Har du en ide om det.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-06-05 22:00

jeg fikk samme,havde bare installert sp1,installerte sp2 og så kørte det bare derut a

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 22:02

Jamen jeg har kørt med sp2 længe og fejlen kommer hver gang jeg prøver at køre programmet?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 22:03

Men pyt, vi må håbe at Malene kan bruge det.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-06-05 22:04

ja så vet jeg ikke,der er noen sider med feilmeldinge og hvad man kan gøre,men husker ikke lige,skal drikke meg en pils og se om det hjelper,skriver tilbage senere da

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-05 22:07

malumse

På msn står der "pakker" vist med en lille gave pakke.

Der kan du få gratis blink. Der er flere pakker og bliver skiftet jævnligt.

Hvis du mener de "smileys", som dine venner sender til dig højreklikker du på den smiley, som du vil have og derefter tilføj.

Så vil den smiley "ligge" hos dig.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 10-06-05 22:12

Hej Ans

Jeg kan godt finde der hvor der står pakker,...Men på mine er der et kryds,...Og der sker ikke en " dyt" ...når jeg trykker.....
Malene

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 22:27

Malene -> Hvor finder du det med Pakker henne? Jeg kan ikke se det nogen steder?

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 10-06-05 22:29

Hej .............holniels

Jamen ...du er ..jo simpelthen min " redningsmand"
Alt er nu installeret uden problemer.
Jeg er nu den lykkelige ejer af 85 nye blink......Så man må sige , jeg fik hvad jeg ønskede.
Oveni ....fik jeg en masse nye smeilyes...og displaybilleder........baggrunde....
Ja,...Hold op hvor var jeg heldig..der.
TUSINDE TAK :::for hjælpen

Malene

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 10-06-05 22:32

Til Arne....
Det med pakker...det er inde på selve MSN .....Altså der hvor jeg " fører" en samtale med mine venner..
Lige ved siden af hvor der står baggrundsbilleder.............
Men du troede måske jeg mente inde på , det der link fra holniels?.For der ser jeg det ikke.....

Malene

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-05 22:32

arne.jakobsen

Du har også msn ik'

Hvis du klikker på en af dine kontaktpersoner, så får du mulighed for at sende en besked.

I den linie, der starter med et stort A er der vist en lille gavepakke. Klik på den og du får mulighed for at hente gratis blink.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-05 22:39

holniels

Hvornår har du installeret de "blink"

Jeg er altid nervøs for de gratis sider. Har du haft problemer?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 22:44

ans -> Mange tak. Det virkede fint. Nu har jeg da lidt flere af alt. Men jeg kan squ ikke få Holniels's program til at køre, ærgerligt for det lyder jo ellers rigtigt godt.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-06-05 22:47

Fint du fikk det til malumse,nej ans,ingen problemer her,en masse fine der jo

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 10-06-05 22:48

så.....deler ,,,,jeg point ud....
Tak...

Godkendelse af svar
Fra : malumse

Dato : 10-06-05 22:49

God weekend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-05 22:51

Jeg tør ikke prøve linket fra holniels.

De der "pakker" fra MSN bliver jævnligt udskiftet.

Hvis du modtager en smiley (som du ikke har) fra en af dine venner højreklikker du på smileyen og derefter tilføj, så vil du have den liggende under "mine smileys"

Ovennævnte var til arne.jakobsen.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-06-05 22:53

Malene - Selv god weekend

ans - Endnu engang tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-05 23:04

Det var så lidt arne.jakobsen, men jeg modtager så mange smileys fra min kusine. Hun gav mig tippet til hvordan jeg kunne gemme dem.

Og det med "pakkerne" var bare at klikke og se hvad der var.

Men det der link fra holniels er jeg ikke så glad for. Jeg har ikke selv prøvet, men venter at høre om I har haft/fået problemer.

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 10-06-05 23:07

uhaaaa.....Ans.....Sidder jo og bliver helt nervøs over , at jeg har " snuppet det"
Hvad er du bange for???

Men hva......nogen gange må der satses....
Malene......

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-06-05 23:47

Intet blive nervøs over,er helt greit det,ingen problemer,ville ikke have skrevet hvis der var noe jo,men men en fortsatt god kveld til jer og takk for pointerne malumse

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-06-05 23:47

Intet blive nervøs over,er helt greit det,ingen problemer,ville ikke have skrevet hvis der var noe jo,men men en fortsatt god kveld til jer og takk for pointerne malumse

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-06-05 23:50

sorry,ryster kansje på fingrene ser jeg