/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvordan får man fat i ens adgangskode ti~
Fra : crayzee
Vist : 1073 gange
60 point
Dato : 10-06-05 19:35

hey.. jeg ville lige høre om der findes et program som kan finde ud af ens adgangskode til windows (hvis man har kode på) . det kunne være at det kunne ligge på en diskette så man bare smider den ind i computeren og starter den og så finder den koden og så kan man se koden hvis man smider disketten over i en anden computer og åbner den i windows.. findes der nogen lignende ? .
mv Morten

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-06-05 19:41

Administrator koden mener jeg ikke du kan hive ud på en diskette - og slet ikke bruge på en anden comp.
Og så er der jo forskel på om det er alm. windows-logon eller windowsNT-logon.

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 10-06-05 19:43

nej men at hvis den lægger koden ned på disketten så man kan aflæse den på disketten og så skrive den på den anden computer?? det er bare et alm windows logon

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 70 point
Dato : 10-06-05 19:45

Ring eller skriv en mail til Microsift via denne side.
De hjælper dig gerne.
http://www.microsoft.com/danmark/msdk/content/cservice.asp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-06-05 19:50

Nixen - for windows krypterer administratorkoden.
Men har den anden ikke været pålogget med adminkode så kan du bare fremstille en.

Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 10-06-05 20:16

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-05 20:20

Velbekomme

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 10-06-05 21:55

Du kan sagtens cracke/nulstille administratorkoden hvis du har glemt den iøvrigt. Det lærte jeg at gøre herinde:

www.hackademi.com

Det gælder også bios adgangskoden.

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 13-06-05 21:00

hey igen. det kunne måske være at du ville sende den vejledning Til mig ?