/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvorfor sender outlook mails som ikke fi~
Fra : nanadowa
Vist : 438 gange
75 point
Dato : 10-06-05 09:03

Min Outlook står hele tiden og forsøger at sende to ikke eksisterende mail. Ca. hvert 3 min. meddeler programmet at det sender 2 mails, men det er meget mærkeligt for udbakken er TOM! Hvorfor mon den gør det? Og hvordan får jeg den til at holde op med det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 09:24

lyder besynderligt - følger lige med

engang i fortiden oplevede jeg noget der lignede - det hjalp da jeg slettede sendt post og kladder - kan det være det ??????

et også lignende problem har jeg set hvor bruger havde både outlook og outlook express der åbenbart skabte forvirring.

Håber du får svar der hjælper

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-06-05 09:26

Prøv at gå ind i din internets udbyders webmail der bør høre til dit abonn. og om der ligger noget der.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 09:30

øhhh taliskoko ????? det ville da ikke kunne ses på pc´en vel ??????????

nanadowa - du ser ikke bare den meddelelse der kan komme når posten er åben hvor den så hver tredie minut forsøger at hente post vel ??????

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 10-06-05 09:38

Sker det også efter genstart af computeren?

Kommentar
Fra : nanadowa

Dato : 10-06-05 09:43

til miritdk
hvad mon taliskoko betyder?
Jeg ser det nederst i h. hjørne, i den grå bjælke, hvor programmet fortæller mig: sender meddelelse 1 af 2, g så viser en lille ikon at der flyver papir fra en mappe til en anden. Men der er altså ingen mails at sende, for udbakken er og bliver TOM.

vh nanadowa

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 09:54

besynderligt - der ligger vel ikke mails i kladder der er adresser på for det ved jeg KAN ske - selvom det er noget år tilbage

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 10-06-05 10:06

Er du blevn Hickjacked??

Kommentar
Fra : nanadowa

Dato : 10-06-05 10:11

til Coliniiii
Det ved jeg ikke - hvordan ser jeg om jeg er det?
Jeg har stofanet, og er kun online når jeg bruger nettet. Jeg har virusscan og scanner med rimelige mellemrum for spyware.
vh nanadowa

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 10:16

vil du sikre dig om du har noget snavs på din pc så gå ind hos www.arlet.dk - se under alt om hijackthis og hent hijackthis som beskrevet -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-05 10:29

Det du ser er sansynligvis at den tjekker 1 af 2 mailadresser - det gør den jo netop med mellemrum alt efter hvordan den er sat op.
Det er nok det du forveksler med at sende - den tjekker blot alle dine mailadresser for at se om der er post.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 10:31

erfi se kl. 09:30

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 10:34

refi se kl. 09:30

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 10:37

haha - nå ja når man ikke at rette så når man det ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-05 10:38

Gentagelser fremmer forståelsen "miritdk"

Det var blot en anden måde at sige det på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 10:39

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 10-06-05 10:43

Se mirits indlæg kl.10:16 arlet kan klar det!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 10:45

hva´klokken ??????

sorry nanadowa - for misbrug af din tråd !

Kommentar
Fra : nanadowa

Dato : 10-06-05 16:27

til refi
nej den checker ikke for mails - den skriver at den "sender meddelelse 1 af 2" - hvis den da ikke lyver

til Miritdk
Så vidt jeg kan se er der ikke noget på adressen www.arlet.dk

Kommentar
Fra : nanadowa

Dato : 10-06-05 16:31

arlet er fundet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-06-05 17:47

godt for ham kan man da ikke undvære - god fornøjelse

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-06-05 06:44

Jeg faldt lige over at du skriver at du har virus scannet for spyware ?????? hmmmmmm
Der er altså forskel på virus og spyware!
Du skal både scanne for virus med et godt virusprogram, samt scanne for spyware med fx. en opdateret spybot, som du kan finde inde hos ARLET - Her kan du også finde HiJackIt.

Desværre er det sådan at man snart skal have lige så mange beskyttelsesprogrammer, som man har af andre programmer.

Men se dig nu lidt omkring hos www.arlet.dk det er værd at bruge noget tid der inde!

Kommentar
Fra : nanadowa

Dato : 11-06-05 10:08

Resultat fra Arlet: min hijackthis er ren!
- er der bare stadig det at outlooken opfører sig mærkeligt???

Kommentar
Fra : taliskoko