/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
woblere
Fra : kattegat
Vist : 1359 gange
100 point
Dato : 30-09-02 19:02

hej hej jeg har et problem, som jeg er sikker på at der er nogen der kan løse her på kandu, det drejer sig om en ganske bestemt wobler, med navnet YO-ZURI den findes i forskellige farver og vægte der er små bly kugler i den og den er vist nok flydende, men HVOR køber man den, for den er svær at skaffe. Kan du hjælpe vil det være ok. mvh kattegat.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 19:22

On Mon, 30 Sep 2002 17:02:20 GMT in <news:dk.fritid.lystfiskeri> kattegat
wrote:

>hej hej jeg har et problem, som jeg er sikker på at der er nogen der
>kan løse her på kandu, det drejer sig om en ganske bestemt wobler, med
>navnet YO-ZURI den findes i forskellige farver og vægte der er små bly
>kugler i den og den er vist nok flydende, men HVOR køber man den, for
>den er svær at skaffe. Kan du hjælpe vil det være ok. mvh kattegat. løsning"

Jag vill minnas att företaget som tillverkade Yozuri gått i konkurs.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 20:35

http://www.eangler.com/proshop/regular.asp?adtag=ps.Yo%2DZuri&shopby=B&brand
_id=19&pageheading=Yo%2DZuri&JEX=101048

http://search.ebay.com/search/search.dll?query=yo-zuri

..... osv.
Allt efter en sökning på YO-ZURI på altavista. Jag har köpt en del billiga
fladenwobblers som är kopior på YO-ZURI. Ungefär ett av fem av dessa har
inte gått som det ska. Men billiga är dom.
/H

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 21:08

Jeg synes, det er værd at understrege, at selvom du har skrevet til gruppen
via "kandu", er det IKKE "kandu", du har skrevet til!!! Lidt for mange
firmaer benytter sig af offentlige nyhedsforum og markedsfører dem som
værende deres egne, og det er imho. stik imod fundatsen for usenet!!!!
dk.fritid.lystfiskeri er som alle andre danske nyhedsgrupper et 100%
offentligt og uafhængigt forum, hvorfor jeg (formentlig) ikke får vrøvl med
"kandu" (hvad det så end er) for at skrive ovenstående....

Endelig.......YO-ZURI laver (eller lavede???) nogen hammerfede
wobblere....det kan være, det er rigtigt, når en anden skribent skriver, at
firmaet er gået konkurs, men i så fald, må du lede efter andre wobblere, der
kan opfylde dine behov. Der findes MANGE fede wobblere på markedet - også
med raslelyde, så det er bare omkring den største grejpusher, du kan finde
og kigge på hylderne. Personligt er jeg temmelig begejstret for Niels
Master, Bomber, Rappala - og iøvrigt også Killer(tror jeg, de hedder) fra
ABU med masser af indbygget raslelyd.

Rigtig god jagt
Mvh
Søren

"kattegat" <kattegat.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Nj%l9.59474$Qk5.2292890@news010.worldonline.dk...
> hej hej jeg har et problem, som jeg er sikker på at der er nogen der
> kan løse her på kandu, det drejer sig om en ganske bestemt wobler, med
> navnet YO-ZURI den findes i forskellige farver og vægte der er små bly
> kugler i den og den er vist nok flydende, men HVOR køber man den, for
> den er svær at skaffe. Kan du hjælpe vil det være ok. mvh kattegat.
løsning"
>
> .
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : jaco

Dato : 01-10-02 09:52

Hej Kattegat!

Yo-zuri er en kanon wobler, den kan bestilles on-line hos http://www.cabelas.com

/Jaco...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-10-02 15:33

de kan vist købes i grej biksen i Horsens.

Kommentar
Fra : sk0t

Dato : 03-10-02 16:39

Hejsa

Ja den er jo en hård nød at knække, jeg regner ellers mig selv for lidt af en "mester" til e-handel, men som sagt var denne ikke helt nem, dog kan jeg ikke finde noget der skulle bekræfte at producenten er gået ned.

producenten:http://www.yo-zuri.com/index.html
modtager ikke ordrer uden for usa/canada, og deres locate dealer funktion giver kun dealers i usa/canada

Der en us-baseret reseller på: http://www.vtackle.com/store/usangler/

Deres samling af YO-ZURI findes på http://www.vtackle.com/store/usangler/default.cfm?i=Yo-Zuri_menu.cfm

De sender til hele verden, og tager ca. 7$ for wobbleren, de shipper via ups. tilsynelanden mener de at det kan være fremme inden for en uge, men de fremhæver at leveringsfristen er UPS´s ansvar.

Alternativt er der http://tackledirect.com/
De shipper også til DK, via UPS men er tilsynelande en anelse dyere (7.45$)

En anden mulighed er at prøve at lokke din lokale grej-pusher til at henvende sig til producenten med henblik på at blive forhandler, det kan de gøre på denne mail-adresse (hvor du måske også kan få oplysninger om evt. europæiske forhandlere): information@yo-zuri.com

Men hvis biksen i Horsens har den, så er det jo nok lettere...

Mvh.

Sk0t

Kommentar
Fra : fisker.lasse

Dato : 18-11-02 22:07

køb den der hvor du får f...e

Accepteret svar
Fra : mikogjim

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-02 11:42

Holbæk bådcenter har . De er vist på nettet også.

Godkendelse af svar
Fra : kattegat

Dato : 21-11-02 01:08

hej hej jeg siger mange tak for alle besvarelserne omkring yo-zuri vobblerne.

hilsen kattegat

Kommentar
Fra : kattegat

Dato : 21-11-02 01:08

hej hej jeg siger mange tak for alle besvarelserne omkring yo-zuri vobblerne.

hilsen kattegat