/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Install pack på projektgruppe?
Fra : gandalf
Vist : 920 gange
200 point
Dato : 10-07-01 14:57

Jeg har en projektgruppe i VB som består af 3 projekter, nu skal jeg så lave en pakke setup til denne projektgruppe via "Package and deployment wizard". Lige meget hvad jeg gør laver den kun et setup program for et enkelt projekt og ikke projektgruppen.

Er der nogen af jer som ved hvordan jeg kan gøre dette, eller om det slet ikke kan lade sig gøre via "Package and deployment wizard".

Gandalf

Accepteret svar
Fra : AntonV

Modtaget 200 point
Dato : 10-07-01 22:23

Hej Gandalf
På et eller andet tidspunkt i Setup Wizarden kan man tilføje filer.
Der skal du tilføje de to ekstra filer der er i dit projekt.
På den måde får du kun en Installations pakke, med flere filer.
Såvidt jeg husker kan du også styre hvor de enkelte filer skal lægges
i startmenuen (hvis de skal med der).

mvh
Anton

Godkendelse af svar
Fra : gandalf

Dato : 11-07-01 08:41

Tak Anton, nu har jeg fået det til at virke, jeg skulle bare tilføje filerne fra de andre projekter. Det er da for dårligt at VB ikke selv kan tage hånd om dette.

Gandalf

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-07-01 18:37

Package and deployment wizard kan kun lave et setup pakke på et projekt.
Hvis du ønske en pakke der indeholder alle tre projekter, skal du lave
en pakke på hoved projektet (altså det projekt som "bruger" de andre
projekter), så pakker den automatisk de andre projekter med ind i pakken.
Der er selvfølgelig den mulighed at de tre projekter ikke har noget med
hinande at gøre, så er det ovenstående ikke muligt.
Hvis du ønsker tre setup pakker så bliver du nød til at køre Package and
deployment wizarden på alle tre projekter.

- Niels

"gandalf" <gandalf.news@kandu.dk> wrote in message
news:qXC27.2319$ae6.203573@news010.worldonline.dk...
> Jeg har en projektgruppe i VB som består af 3 projekter, nu skal jeg så
> lave en pakke setup til denne projektgruppe via "Package and deployment
> wizard". Lige meget hvad jeg gør laver den kun et setup program for et
> enkelt projekt og ikke projektgruppen.
>
> Er der nogen af jer som ved hvordan jeg kan gøre dette, eller om det
> slet ikke kan lade sig gøre via "Package and deployment wizard".
>
> Gandalf
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>