/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til pæn baggrundsfarve og logo
Fra : anetteogjesper
Vist : 455 gange
40 point
Dato : 10-06-05 00:04

Hej

Vi har meget svært ved at finde ud af en farve der passer til vores side, er der nogen der kan komme med gode ideer? også gerne baggrunde.

Vi mangler desuden et flot iøjnfaldende logo... nogen der har lyst til at prøve?

mvh
Anette
www.xxxxx.dk

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 10-06-05 06:51

Blot en lille kommentar - rammer, og placering af banners mv. ser ikke godt ud i en Mozilla browser. Nogle af tingene lapper over hinanden.

mvh berpox

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 10-06-05 12:00

Jeg ville også meget gerne have lavet siden om til ren css uden rammer, men kan desværre ikke finde ud af det selv.

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 10-06-05 12:18

Hej Anette og jesper

har snakket med min bror som har set siden, han kan både designe logo og lave siden til ren css og i kan kontakte ham på jonashh@mail.dk beløbet må i snakke om ...:)

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 10-06-05 23:38

Jeg prøver at skrive

Annuller spørgsmålet
Fra : anetteogjesper

Dato : 16-01-06 20:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål