/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bed & Breakfast i England
Fra : pallenoc
Vist : 469 gange
200 point
Dato : 09-06-05 14:18

Er der nogen som har et link til en oversigt af Bed & Breakfast i England?...og måske selv har erfaring eller/og kendskab til booking af disse via internettet?

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : mussen1111

Dato : 09-06-05 14:27
Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 09-06-05 16:11

Google "Bed & Breakfast UK". Du få et utal af steder i alle prisleje.

Colin

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 200 point
Dato : 09-06-05 20:31

Hej Palle..

Jeg har op til flere gange booket mig ind på både hoteller og Bed & breakfast i London via nettet..

Det er gået ganske smertefrit

Her et enkelt link http://www.bedandbreakfasts-uk.co.uk/eastangliaframe.htm

Hvor du i søgefeltet klikker på den landsdel af England du ønsker at søge indenfor!
Det skulle begrænse de uanede muligheder - og derved gøre det lettere at overskue..

God ferie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-06-05 20:47

Hvis det er London du skal rejse til, så kan jeg stærkt anbefale dig, blot at vente til du kommer derover med at booke dig ind..

Priserne er langt mere atraktive på denne måde - og jeg lover dig (cross my hart), at du ikke kommer til at stå på gaden.. De kappes simpelthen indædt om gæster til alle deres hoteller/bed and breakfast..
Langt de fleste steder har de skilte ude, hvor priserne for en overnatning kan studeres nøje, inden du belutter dig..De ligger faktisk side om side, så man kan jo tillade sig at være kræsen i sit valg..

Jeg har gjort det sådan tre gange - og er aldrig blevet skuffet!!

Earl's Court er et glimrende sted, hvis man ønsker at bo billigt, og samtidig være tæt på alting uden at bo lige midt i 'Ragnarok'..

Med undergrunden er du i kernen af London på ca 5 min..

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 09-06-05 21:25

Det er nogle meget fine links jeg har fået af jer!
Til creamygirl:
Det er egenligt Skotland som er målet, men det er jo en "lang" rejse fra Harvich til Inverness midt i Skotland, så en overnatning bliver nok nødvendigt, så det ikke bare bliver stress og jag. Børnene skal jo også opleve lidt andet under turen end bare sidde på bagsædet, så det meningen vi hjemmefra ville booke en overnatning på "transitruten" gennem England.
Og da det er midt i højsæsonen vi rejser, mente vi at det var bedre/sikrere at booke et værelse (family-room) på forhånd.

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-06-05 21:33

Forståeligt, at I gerne vil være sikre. Især når I har børn med! ærgelig ærgelig er det nu, for det har ingen betydning at det er i højsæsonen

Skotland har jeg ingen kendskab til, så der må andre kræfter på banen - men I kan roligt booke jeres family-room i London over nettet..

Tag et kig på Earl's court. Tempoet er knap så hektisk som inde ved Picadilly, og Victoria Station, som mange vælger pga af beliggenheden..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-06-05 21:35
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-06-05 21:38
Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 09-06-05 22:03

Hej Palle,
Hvis du sejler mellem Esbjerg og Harwich, Jeg mener båden ankommer ca kl.12,00 du kan forsøg at overnat ved "The lake district" det er på motorvej M6 det er motorvej det meste af vejen fra Harwich det er ca.250 miles fra båden og kan køres på ca. 5 - 6 timer. Alle Bed & Breakfast er ligesom creamygirl siger de er ved siden af hinanden med priser og "vacancy" skilte.
Hilsen Colin
PS: Det er en stor udstilling af classic motorcycles med bl. mange norton ved B'ham på M1 motorway. Det er en permanent udstilling som brandt ned nogle år siden men er opbygget igen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 10-06-05 07:11

Coliniiii:
En rigtig GOD oplysning med det MC-museum.....det er skrevet bag øret! Jeg læste godt nok om det for et par år siden mht. branden.

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 10-06-05 11:42

Hej Palle,
Kan du brug denne link http://www.nationalmotorcyclemuseum.co.uk/museum/index.htm

Hilsen Colin

Godkendelse af svar
Fra : pallenoc

Dato : 11-06-05 16:53

MANGE Tak for svaret creamygirl. Det var nogle gode informationer der var i dine kommentarer.

RIGTIG GOD sommer!!!!

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-06-05 16:58

Også en rigtig god sommer til dig og din familie

Jeg er vildt misundelig på Jeres tur til Skotland. Jeg har et vennepar, der på femte år tager turen derop - og de kommer hvert år hjem med lyst til at drage afsted igen..

Jeg er sikker på du har noget at glæde dig til..