/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvem vil lige rette min profil til?(Dati~
Fra : cando.dk
Vist : 529 gange
94 point
Dato : 09-06-05 12:47

Jeg har denne profil på dating.dk
Er der en der gider at se efter stavefejl komma fejl osv.?
Og ellers hvis der noget der burde omformuleres så sig endelig til.
Ville Cireco f.eks godkende denne profil beskrivelse?

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 12:48

Hmm. Det kan vær jeg lige skulle få teksten med. Mon ikke det hjælper?

Jeg vil have en rigtig livsglad og udadvendt pige der kender sig selv godt og ved hvad hun vil med sit dejlige liv. Det er også vigtigt at du hviler godt i dig selv. Altså at du hved hvem DU er og hvad DU vil med dit liv.
Det er et krav fordi jeg selv er meget livsglad.
Du skal helst have en passion i livet. Det er min erfaring at folk med passioner er de mest interessante at omgås.
Og så skal du mindst være 29-30 år. Et par år fra eller til er jo ligegyldigt, men det er i hvert tilfælde et uomtvisteligt krav fra min side at du rammer den aldersgruppe hvis vi skal have noget tilfælles.
Jeg har fået løbet hornene af for nogle år siden.
Selvfølgelig går jeg stadigvæk i byen. Men det er blevet anderledes med tiden. Nu vil jeg hellere på cafe med mine venner, end at stå på et mørkt diskotek hvor man næsten ikke kan kommunikere sammen.

Jeg svarer alle både med eller uden billede.
Og husk at skrive i min gæstebog at du lige var forbi.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-06-05 13:01

Jeg vil have en rigtig livsglad og udadvendt pige ,der kender sig selv godt og ved, hvad hun vil med mit dejlige liv. Det er også vigtigt ,at du hviler godt i dig selv. Altså at du ved, hvem DU er og hvad DU vil med dit liv.
Det er et krav, fordi jeg selv er meget livsglad.
Du skal helst have en passion i livet. Det er min erfaring at folk med passioner ,er de mest interessante at omgås.
Og så skal du mindst være 29-30 år. Et par år fra eller til er jo ligegyldigt, men det er i hvert tilfælde et uomtvisteligt krav fra min side, at du rammer den aldersgruppe ,hvis vi skal have noget tilfælles.
Jeg har fået løbet hornene af for nogle år siden.
Selvfølgelig går jeg stadigvæk i byen. Men det er blevet anderledes med tiden. Nu vil jeg hellere på cafe med mine venner end stå på et mørkt diskotek ,hvor man næsten ikke kan kommunikere sammen.

Jeg svarer alle både med eller uden billede.
Og husk at skrive i min gæstebog at du lige var forbi.

Så er den rettet for et par tastefejl og der er lige sat et par ,,,,

Nu kender jeg ikke dating, men burde du ikke have noget om DINE passioner????

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 13:05

Jo men jeg vil heller ikke røbe for meget. Der ligger jo det i det at folk så spørger mig hvad der er min passion. Og så er vi godt igang.

Men skal et komma ikke komme lige efter et ord (Og så et mellemrum) og ikke som du har gjort, lige FØR det ord der starter efter kommaet?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-06-05 13:24

Jeg vil have en rigtig livsglad og udadvendt pige, der kender sig selv godt, og ved hvad hun vil med sit dejlige liv. Det er også vigtigt at du hviler godt i dig selv. Altså at du hved hvem DU er og hvad DU vil med dit liv.
Det er et krav, fordi jeg selv er meget livsglad.
Du skal helst have en passion i livet. Det er min erfaring ,at folk med passioner er de mest interessante at omgås.
Og så skal du mindst være 29-30 år. Et par år fra eller til er jo ligegyldigt, men det er i hvert tilfælde et uomtvisteligt krav fra min side, at du rammer den aldersgruppe hvis vi skal have noget tilfælles.
Jeg har fået løbet hornene af for nogle år siden.
Selvfølgelig går jeg stadigvæk i byen. Men det er blevet anderledes med tiden. Nu vil jeg hellere på cafe med mine venner, end at stå på et mørkt diskotek hvor man næsten ikke kan kommunikere sammen.

Jeg svarer alle, både med eller uden billede.
Og husk at skrive i min gæstebog, at du lige var forbi.

Jeg har nu ikke fundet nogen slå/stavefej, men har sat kommaerne.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-06-05 13:27

Jeg vil have en rigtig livsglad og udadvendt pige, der kender sig selv godt, og ved hvad hun vil med sit dejlige liv. Det er også vigtigt, at du hviler godt i dig selv. Altså at du hved hvem DU er og hvad DU vil med dit liv.
Det er et krav, fordi jeg selv er meget livsglad.
Du skal helst have en passion i livet. Det er min erfaring, at folk med passioner er de mest interessante at omgås.
Og så skal du mindst være 29-30 år. Et par år fra eller til er jo ligegyldigt, men det er i hvert tilfælde et uomtvisteligt krav fra min side, at du rammer den aldersgruppe hvis vi skal have noget tilfælles.
Jeg har fået løbet hornene af for nogle år siden.
Selvfølgelig går jeg stadigvæk i byen. Men det er blevet anderledes med tiden. Nu vil jeg hellere på cafe med mine venner, end at stå på et mørkt diskotek hvor man næsten ikke kan tale sammen.

Jeg svarer alle, både med eller uden billede.
Og husk at skrive i min gæstebog, at du lige var forbi.

Så, nu sku' den være der Synes det lyder bedre med tale end kommunikere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-05 13:33

Jo - komma først - mellemrum bagefter.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 09-06-05 13:37

For at forvirre dig, vil jeg osse blande mig

Er der nogen dybere grund til at du starter i 3. person
- og fortsætter i 2. person?

Hvis nu jeg sad og læste profiler på dating, så ville jeg analysere...lige præcis på det...
Jeg analyserer lige højt:
- skyldes det inkonsekvens?
- er han osse inkonsekvent på andre områder?

Og så ville jeg alligevel, nok kontakte ham (hvis han var på min alder)
- og stille "fælde"-spørgsmål, for at høre om min analyse havde noget på sig...

For der er meget godt i profilen i øvrigt

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-06-05 13:38

Jo, og den laver jeg tit, den med mellemrummet /flov.

Dova, hved???????????

Det hedder IKKE end at, det er dobbeltkonfekt.

Jeg er jo GAMMEL, d.v.s jeg sætter kommaer efter x og o systemet, der ser altså pænest ud ( i mine øjne).

Ved godt kommaer før hv-ord ikke bruges mere, suk, det er noget rod, når jeg nu har lært det på den måde.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-06-05 13:40

Er jeg ikke første person????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-06-05 13:44

Hved UPS..... det ka' jo smut' det skidt

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 104 point
Dato : 09-06-05 13:44

Jo...

Det jeg mener er, at annoncen starter ude i "pige der kender sig selv" og går over i "DU skal vide, hvad DU vil"
Jeg ville nok ha' fortsat og skrevet: "HUN skal vide, hvad HUN vil"

Det er nok en holdningssag...
...og de der analyserer (for meget) har sikkert ikke cando.dks interesse...

Med andre ord: Henvendelserne vil sortere sig selv...

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 13:44

annvibeke---> Lad mig lige få et eksempel på hvad du mener? Mht. 2 og 3 person.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-06-05 13:45

men maj_britt, så vil jeg ha' lov til at hygge mig over den bommert du lavede:

"der kender sig selv godt og ved, hvad hun vil med MIT dejlige liv"

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 13:47

Ok. Jeg er med på hvad du mener. Det er derfor jeg lagde teksten herind. Dit råd er hermed taget til efterretning.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-06-05 13:48

Arghhhhhhhhhhh, den er da bevidst ( det hopper de sq på), du ved, vi kvinder ved jo godt, HVAD vi vil med mandens liv, ikke sandt?

( Og sådan klarer man sig ud af den knibe)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-06-05 13:56

Skal man blande sig???

Hmm okay. Det hedder da ikke "Jeg svarer alle både med eller uden billede"

Det skal være: "Jeg svarer alle, både med og uden billede".

Eller tar jeg fejl??

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-06-05 13:57

Du tager ikke fejl.

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 14:07

klumme du skal endelig blande dig. Det er hermed rettet.

Hvad syntes i så nu?
Nu er det med 2 og 3 person rettet til og jeres kommaer er også rettet til.

Jeg vil have en rigtig livsglad og udadvendt pige, der kender sig selv godt, der ved hvad du vil med dit dejlige liv. Det er også vigtigt, at du hviler godt i dig selv. Altså at du hved hvem DU er og hvad du vil med dit liv.
Det er et krav, fordi jeg selv er meget livsglad.
Du skal helst have en passion i livet. Det er min erfaring, at folk med passioner er de mest interessante at omgås.
Og så skal du mindst være 29-30 år. Et par år fra eller til er jo ligegyldigt, men det er i hvert tilfælde et uomtvisteligt krav fra min side, at du ligger i den aldersgruppe hvis vi skal have noget tilfælles.
Jeg har løbet hornene af mig for en del år siden.
Selvfølgelig går jeg stadigvæk i byen. Men det er blevet anderledes med tiden. Nu vil jeg hellere på cafe med mine venner, end at stå på et mørkt diskotek hvor man næsten ikke kan tale sammen.

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 14:10

Jeg fjerner det med dit dejlige liv. Til dit liv.

Jeg vil have en rigtig livsglad og udadvendt pige, du skal kende dig selv godt, og vide hvad du vil med dit liv. Det er også vigtigt, at du hviler godt i dig selv. Altså at du hved hvem DU er og hvad du vil med dit liv.
Det er et krav, fordi jeg selv er meget livsglad.
Du skal helst have en passion i livet. Det er min erfaring, at folk med passioner er de mest interessante at omgås.
Og så skal du mindst være 29-30 år. Et par år fra eller til er jo ligegyldigt, men det er i hvert tilfælde et uomtvisteligt krav fra min side, at du ligger i den aldersgruppe hvis vi skal have noget tilfælles.
Jeg har løbet hornene af mig for en del år siden.
Selvfølgelig går jeg stadigvæk i byen. Men det er blevet anderledes med tiden. Nu vil jeg hellere på cafe med mine venner, end at stå på et mørkt diskotek hvor man næsten ikke kan tale sammen.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 09-06-05 14:10

2. linje...Altså du Hved...H skal væk!

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 14:11

Jeg vil have en rigtig livsglad og udadvendt pige. Du skal kende dig selv godt, og vide

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 14:12

Så skulle den være der:

Jeg vil have en rigtig livsglad og udadvendt pige. Du skal kende dig selv godt, og du skal vide hvad du vil med dit liv. Det er også vigtigt, at du hviler godt i dig selv. Altså at du hved hvem DU er og hvad du vil med dit liv.
Det er et krav, fordi jeg selv er meget livsglad.
Du skal helst have en passion i livet. Det er min erfaring, at folk med passioner er de mest interessante at omgås.
Og så skal du mindst være 29-30 år. Et par år fra eller til er jo ligegyldigt, men det er i hvert tilfælde et uomtvisteligt krav fra min side, at du ligger i den aldersgruppe hvis vi skal have noget tilfælles.
Jeg har løbet hornene af mig for en del år siden.
Selvfølgelig går jeg stadigvæk i byen. Men det er blevet anderledes med tiden. Nu vil jeg hellere på cafe med mine venner, end at stå på et mørkt diskotek hvor man næsten ikke kan tale sammen.

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 14:13

Nogle kommentarer til det nye udkast?

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 09-06-05 14:13

Starten er lidt klodset...

Hvis du foretrækker den seneste version, ku' du måske starte sådan her:
Jeg vil have dig, som er en rigtig livsglad og udadvendt pige.
Du skal kende dig selv.....osv

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 14:14

Nårh ja. Det er hermed også rettet. hved---> ved.

Det var en bummert. Vidste godt hvordan man stavede til det.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 09-06-05 14:15

...du har ikke fjernet "H" i (H)ved...

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-06-05 14:18

Hej cando.dk

Egentlig ville jeg ikke gå ind i selve profilteksten, da det som du formulerer er dig. Andre kan ikke skrive en tekst for dig, da alle andre ikke er dig. Din tekst vil altid, uden at du skal tage det som en kritik, være et fingeraftryk af hvem du er, og når du giver et ”falsk aftryk, så rammer du en målgruppe, som måske ikke passer ind i dit mønster.

Personligt synes jeg du er for ”kravsstillende”. Ikke at du ikke må stille krav, men du skal ikke fremhæve det i en kommanderende tone, da teksten i sig selv udtrykker hvad du kræver

Men husk nu, at min tekst ikke er en patentløsning, men udelukkende den form jeg ville bruge. Du kan tage hvad du vil af den, eller skrotte den…. Bare et subjektivt forslag (hint).

Jeg ville skrive:

Jeg ønsker mig en livsglad og udadvendt pige, som ved hvad hun vil med sit liv. Det er vigtigt for mig, at hun er i harmoni med sig selv, og ved hvem hun er.

Du skal helst have en passion i livet. Det er min oplevelse, at mennesker der brænder for noget er de mest interessante og spændende at være sammen med. Du skal nok være omkring 30 år plus minus et par år.

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg er en livsglad gut, der interesserer mig glødende for flere ting, og tror at denne evne for engagement er god at have tilfælles. Jeg har løbet hornene af mig for år siden, men går da stadigvæk i byen. Jeg gider dog ikke disse skumle diskoteker mere, hvor samtale næsten er umuligt, men elsker at gå på café med nogle venner.

Jeg svarer alle, både med og uden billede. Vil du være sød at skrive i min gæstebog, det er så hyggeligt at se hvem der har været forbi.

Mvh
Klumme

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 14:22

annvibeke--> nu har jeg

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 14:26

Den er god klumme.

Jeg er bare lige kommet ud af et forhold med en på tyve år. Så derfor er der lidt kommando tone over det.
Men det behøver der jo selvfølgelig ikke at være.

Jeg kigger den lige egennem igen, men lidt mildere ord i tanken

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-06-05 14:30

Jeg faldt også over den første sætning - "jeg vil have"... Bedre som Klumme skriver - "jeg ønsker"... synes jeg

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-06-05 14:33

PS

Jeg ville nok putte liiiidt romantik ind i teksten... ikke kvalmt, man bare lidt lokkemad, så du ikke fremstår som en kold "Clint Eastwood" LOOL

Men igen cando..... Du er dig, og jeg er mig, og selvfølgelig skal du ikke skrive noget, der ikke er i overensstemmelse med hvad du føler og mener, bare for at lokke et skår i fælden LOOOL

Alle dem du henvender dig til aner jo ikke at du lige er hoppet ud af et forhold, og skal vel heller ikke straffes på forhånd hi hi hi

Good luck

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 09-06-05 14:42

Jeg kan meget godt li' "Jeg vil have"

Det signalerer (i min verden):
Du ved, hvad du vil ha'...
Noget styrke...vilje...

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-06-05 14:42

Tænk, jeg synes det er fedt, at der ikke er noget "lummert" i!
Det for den til at virke mere seriøs og dig til at lyde som et voksent og fornuftigt menneske, der vil noget.

Vaxen

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 14:44

Jeg søger en rigtig livsglad og udadvendt pige. Du skal kende dig selv godt, og vide hvad du vil med dit liv. Det er også vigtigt, at du hviler godt i dig selv. Altså at du ved hvem DU er og hvad du vil med dit liv.
Det er et must, fordi jeg selv er meget livsglad.
Du skal helst have en passion i livet. Det er min erfaring, at folk der brænder for noget i livet, er de mest interessante mennesker.
Og så må du gerne være omkring de 30 år, plus minus et par år.
Jeg har løbet hornene af mig for en del år siden.
Selvfølgelig går jeg stadigvæk i byen. Men det er blevet anderledes med tiden. Nu vil jeg hellere på cafe med mine venner, end at stå på et mørkt diskotek hvor man næsten ikke kan tale sammen.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-06-05 14:51

Cando, den er meget anonym, den kunne 90 % af alle mænd have skrevet, skift køn og 90 % af alle piger kunne have lagt navn til den.

Den ville ikke fange mig, men jeg er jo oz gammel, mange + et par år over 30......

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 14:56

Der står en del mere længere ned i profilen om noget personligt jeg helst ikke vil have offentliggjort her på kandu af forskellige årsager

Men jeg er helt med på hvad du mener.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-06-05 15:00

vaxen..... "lummert" Jeg kan med min bedste vilje ikke finde noget lummert i at ønske sig noget, men vi definerer måske lummert forskelligt...

Men...... Så mange mennesker så mange meninger LOOL

Godkendelse af svar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 15:05

Tak for hjælpen allesammen

Det er lidt svært at give point når der er så mange gode indlæg.
Men annvibekes svar med 2 og 3 person syntes jeg er meget vigtig.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 09-06-05 15:12

Held og lykke med dit "projekt" cando.dk

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 09-06-05 22:02

Jo tak skal du ha