/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Ip blocker
Fra : AhHaIC
Vist : 288 gange
100 point
Dato : 08-06-05 17:28

Nogen der kender et program, hvor man kan skrive en ønsket ip-adr man ikke ønsker skal kun uploade fra ens computer?? Jeg tænker ikke på et add, og spyware remover program.. men et der kun blocker for den ønskede ip man har intastet..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 17:43

Ingen kan forhåbentlig uploade fra din komputer uden tilladelse - så det må du lige forklare lidt nærmere.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 08-06-05 17:45

Jo når jeg bruger visse programmer kan de... men der er ikke entegreret noget ip blocker.. så skal bare bruge et eksternt program der kan det.. hvis det findes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 17:50

Alle p2p programmer kan da udelukke bestemte ip-adresser - er det det du tænker på.
Det skal du da ikke bruge et bestemt program til.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 08-06-05 17:58

Ok.. tak for informationen... Jeg søger et ip-blocker program.. kender du et?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 18:06

Ja - Kazaa - edonkey - TorrentStorm - men der er da hundredevis -
Er det sådan noget du søger

http://www.html.dk/scripts/asp/00019/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 18:07
Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 08-06-05 20:16

Tak refi... det er lige præcis sådan et som det sidste jeg søger... kender du et andet end lige det... det er totalt sindsygt at instalere, virker meget amatøragtigt lavet..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 20:28

Næ desværre

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 08-06-05 20:42
Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 08-06-05 20:51

Ja men peerguardian kan da kun blocke for porte ikke ip adresser?

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-05 20:57

Du kan lave dit eget IP filter.. må erkende at jeg ikke har prøvet.. men har lige tjekket.. og det ser forholdsvis nemt ud
->Brommi

Godkendelse af svar
Fra : AhHaIC

Dato : 08-06-05 23:14

Tak for svaret Brommi.. det er faktisk utroligt simpelt