/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DiskImage program
Fra : meiland
Vist : 313 gange
40 point
Dato : 30-09-02 15:21

Er der nogle, der kender et program ala Norton Ghost, bare som free/shareware. Ikke demo, med mindre der ikke er begrænsninger i programmet.

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 50 point
Dato : 30-09-02 16:13

Hej Meiland,

det kommer også lidt an på hvilken version af windows du har...

men hvis du har WinXP er der her et program (virker muligvis også med Win2000)... DrvImagerXP 1.3... -->
http://www.webattack.com/get/drvimgxp.shtml

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 16:14

Prøv evt DriveImage 2002. Der ligger en gratis "prøve"-version på
http://kickme.to/fosi

SonofonoS

"meiland" <meiland.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:y4Yl9.58569$Qk5.2253790@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle, der kender et program ala Norton Ghost, bare som
> free/shareware. Ikke demo, med mindre der ikke er begrænsninger i
> programmet.hvordan man gør dette så kontakt mig venligst!!er skal skiftes
ud med
> osv.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 17:14

SonofonoS wrote:
> Prøv evt DriveImage 2002. Der ligger en gratis "prøve"-version på
> http://kickme.to/fosi
>

Den var ny "gratis "prøve"-version" ))) Den vil jeg huske.
--
Med venlig hilsen
Pico
> SonofonoS
>
> "meiland" <meiland.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:y4Yl9.58569$Qk5.2253790@news010.worldonline.dk...
>> Er der nogle, der kender et program ala Norton Ghost, bare som
>> free/shareware. Ikke demo, med mindre der ikke er begrænsninger i
>> programmet.hvordan man gør dette så kontakt mig venligst!!er skal
>> skiftes ud med osv.
>>
>> --
>> Leveret af:
>> http://www.kandu.dk/
>> "Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 18:01

In dk.edb.system.ms-windows, SonofonoS wrote:

>Prøv evt DriveImage 2002. Der ligger en gratis "prøve"-version på
>http://kickme.to/fosi

Til din information er 2003-udgaven udkommet.

--
Lars Stokholm

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 01-10-02 08:34

Ja, nu bad jeg jo om et share- eller freewareprogram ikke warez, så de forslag om at bruge http://kickme.to/fosi dumper.

Tak til strarup. Jeg har pt. ikke XP men det kommer i forbindelse med omfattende hardware opdatering.

Godkendelse af svar
Fra : meiland

Dato : 01-10-02 08:36

Tak for svaret strarup.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 01-10-02 10:33

Hej Meiland,

det var da så lidt...

men havde det ikke været bedre at vente med at lukke spørgsmålet indtil du havde fået løst dit problem 100%...

hvilken version af windows har du?
så ka' jeg da se efter om jeg ka' finde noget der ka' bruges, samt teste om programmet også virker til andre versioner af windows end lige WinXp...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-10-02 21:00

Lars Stokholm wrote:
> In dk.edb.system.ms-windows, SonofonoS wrote:
>
>> Prøv evt DriveImage 2002. Der ligger en gratis "prøve"-version på
>> http://kickme.to/fosi
>
> Til din information er 2003-udgaven udkommet.

Er du sikker på det ? Jeg mener det er Gohst der er kommet i 2003
udgaven.
Hos PowerQuest reklamere de da også kun fo 2002. Se nedestående.

Drive Image® 2002 is a complete solution for disaster recovery, backups,
and system upgrades. Drive Image 2002 protects data on your hard drive
from virtually any computer disaster. With its new Windows interface and
integrated partitioning technology, Drive Image 2002 maintains its position
as the premier disk imaging utility. Designed for PC users of all levels, you
can depend on the proven technology of Drive Image.
--
Med venlig hilsen
Pico

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-10-02 21:20

In dk.edb.system.ms-windows, Pico wrote:

>>>Prøv evt DriveImage 2002. Der ligger en gratis "prøve"-version på
>>>http://kickme.to/fosi
>>
>>Til din information er 2003-udgaven udkommet.
>
>Er du sikker på det? Jeg mener det er Gohst der er kommet i 2003
>udgaven.

Du har helt ret... Jeg aner ikke hvorfor jeg forvekslede dem ;)

--
Lars Stokholm

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 02-10-02 08:30

Hej Strarup

Mit problem er blevet løst med dit svar. Jeg har nemlig ikke i sinde at lave et image af min disk (læs: har ikke tid) før end opgraderingen.

Derfor.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-10-02 09:02

Hej Meiland,

oki doki...

det er bare iorden...

men hvis du sku' få brug for noget hjælp til opgraderingen så bare spørg...

mvh.

Strarup