/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Symantec Norton Ghost
Fra : marcussen1
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 08-06-05 17:01

Er der nogen, der ved, hvor man evt kan få en dansk oversættelse til brugen af NORTON GHOST eller fortælle, hvordan den bruges.. Der følger velsagtens en manuel på engelsk med, når man køber ghost'en, men det er det med forståelsen af det engelske.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-06-05 17:19

Hvis der ikke er held med at finde det, så kan du jo altid ringe til dem:

http://www.symantec.com/region/dk/techsupp/telsupp_virus.html

Accepteret svar
Fra : jeanette18

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-05 16:43

Heysa. Der findes ikke en dansk version, men selvom jeg heller ikke lige er så skrap til engelsk når vi snakker "edb-sprog", så har jeg ingen problemer med at benytte programmet, som jeg i øvrigt har haft meget stor glæde af.
Har vel brugt restore funktionen ca. 10 gange på et par år og i stedet for at skulle bruge ca. 8 - 10 timer på formateringer, nyinstallationer, hentning af programmer og opdateringer, opsætning af indstillinger og jeg ved ikke alt hvad, jeg så bruger jeg nu kun ca. 10 minutter på at restore en harddisk på 160 gb.

Du er velkommen hvis du ønsker specifik hjælp til at lave backup af din pc`er.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 11-06-05 18:17

Tak for svaret jeanette18.
Du skal have tak for tilbuddet, måske vil jeg benytte mig af det, mit engelske er sådan nogenlunde, men som du selv ved, når vi kommer til det tekniske, haløjsa.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 12-06-05 18:59

Det er helt ok. Min e-mailadresse er: jeanette18(snabel-a)get2net.dk:)