/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvilken bærbar?
Fra : Nosferatu
Vist : 327 gange
50 point
Dato : 08-06-05 13:55

Hejsa jer derude.

jeg er på udkig efter en bærbar med de følgende specs.

1.6 GHZ Centrino
60 eller 80 GB harddisk
2x512MB DDR RAM
64 eller 128MB grafikkort
15'4" widescreen skærm

Mht. det sidsnævnte har det ikke den store betydning hvilket kort det er. MEN DET SKAL VÆRE DEDIKERET !!!
Desuden er prisen underordnet. Jeg vil helst have en mærkevare computer dvs. dell, hp eller fujitsusiemens. men andet kan osse bruges :)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-06-05 16:07

Her er der en fra Zepto som er kvalitet

http://www.zepto.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=MNCbqBjBZMNVl

Du kan selv gå ind og konfigurere

Fijala

Kommentar
Fra : Nosferatu

Dato : 08-06-05 16:30

Den er da ualmindeligt grim, med den der klods bag på.

En anden ting er, at computeren gerne skal være en low noise.

jeg har set på Fujitsu-siemens amilo m1425 widescreen. nogen der kender noget til den?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-06-05 16:36
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-06-05 16:38
Kommentar
Fra : Nosferatu

Dato : 08-06-05 16:43

Kan zepto købes i forretninger eller foregår det kun over nettet? Vil gerne vide hvordan tastaturet er og hvordan det føles. Skal bruges meget som skrivemaskine.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-06-05 16:44

Jeg kender ikke så meget til Fujitsu Siemens men de er da kendt for at lave kvalitets produkter.
Mht. Zepto er dert også virkeligt et kvalitets produkt så besøg lige deres hjemmeside http://www.zepto.dk/

Der er jo også Dell

Kommentar
Fra : Nosferatu

Dato : 08-06-05 16:49

Har hørt at dell ikke skulle være særlig godt. Har været inde på deres hjemmeside. Er zepto ikke et forholdsvis "ungt" mærke ? Mine krav SKAL overholdes. og synes jeg ik rigtig zepto kan.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-06-05 17:13

Det første link med den grimme bærbar overstråler da på alle punkter dine krav. Du kan jo selv gå ind og bestemme hvad du vil have puttet i maskinen
Zepto er dansk og har vundet nogle priser for kvaliteten.

Prøv at kigge fordi www.hardwaretest.dk. Jeg tror de har nogle test om dem.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-06-05 17:20

http://www.hardware-test.dk/ht/tests.asp?classid=18

her er der nogle tests af zepto

Kommentar
Fra : Nosferatu

Dato : 08-06-05 18:40

mange tak fijala. ved du om man kan slræddersy en Hp bærbar? har været inde på deres hjemmeside ikke kunne finde det derinde.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-06-05 15:51

Jeg har også lige været inde og kigge på deres hjemmeside og har sendt en mail til dem om det er muligt at sammensætte en pc selv. Jeg vender tilbage med svaret.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-06-05 18:31

Hej igen

Jeg har fået svar fra HP.

Citat
Tak fordi du kontaktede HP.

Det er desværre ikke muligt at samle sin egen pc i Dk endnu, men det er på tale at det skal komme, men vi kan desværre ikke sige hvornår lige pt.

Kommentar
Fra : Nosferatu

Dato : 10-06-05 10:27

Øv, meget trist ! Foregår handlen af zepto kun over nettet eller er der nogle forhandlere der sælger dem?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-06-05 14:55

Så vidt jeg ved er det kun over nettet, men prøv at kontakte dem.

Det er jo dansk så der er stor mulighed for service. Kvaliteten af deres pc skal du ikke være bange for.

Kommentar
Fra : Nosferatu

Dato : 10-06-05 15:29

Ok, men de er bare fordi at sidst købte jeg en amitech. Den har ikke voldt mig andet end problemer og siden det også er dansk....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-06-05 15:54

Hvis du har været inde på hardwaretest vil du kunne se at der ikke er tale om en sekunda vare

Amitech har da også været et rimeligt mærke. Det kunne jo være du har været uheldig. Kender mange der har en Amitech som ikke laver unoder.

Kommentar
Fra : Nosferatu

Dato : 10-06-05 22:11

har haft to amitech's. den sidst e fik jeg i bytte for en der var gået i stykker 7 gange. men den gik i stykker efter 3 dage jeg havde haft den. det eneste jeg havde brugt den til var word.