/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Container salg
Fra : ladywear
Vist : 447 gange
50 point
Dato : 08-06-05 12:03

Jeg har lige faaet en container med North Face Gore tex Jakker som jeg vil selge i Danmark er der nogen der ved et godt sted saa send mig en mail bigguyxl@bigguyxl.com

Leo Peter

Kommentar
Fra : bop1972

Dato : 08-06-05 12:10

prøv på QXL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-06-05 12:15

Leo Peter -> Hvis ikke du gør det fra din egen bopæl, skal du ihvertfald indhente en tilladelse fra grundejeren. Du skal under alle omstændigheder indhente tilladelse fra politimesteren. Gør det på en markedsplads hvor du lejer en stand, så er den sag klaret af de der udlejer standpladsen. Du SKAL være momsregistreret. I løbet af sommeren er der flere store markeder. Jeg ville vælge en af dem. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-06-05 12:16

Prøv Thule airbase 3970 Pituffik

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 08-06-05 12:16

Qxl er god nok hvis man skal selg lidt men jeg har en hel container

Leo Peter

Kommentar
Fra : kylco

Dato : 08-06-05 12:19

Er de ægte?? Hvis ikke, skal du ikke sælge dem på en markedsplads, da Told & Skat besøger disse og beslaglægger kopivarer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-06-05 12:23

Og så kom der lige den sædvanlige skolemasterbelæring fra "manden" AJ der ved ALT.

Sp. var om nogen kendte et godt sted, og straks overbrækker lillearne tråden med sit uvedkommende ævl, for at virke lærd og klog, men ikke en skid om HVOR

Citat
....indhente en tilladelse fra grundejeren.... indhente tilladelse fra politimesteren..... Gør det på en markedsplads hvor du lejer en stand, så er den sag klaret af de der udlejer standpladsen...... Du SKAL være momsregistreret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 12:23

Er du flyttet til DK "ladywear" - troede du sad i Thailand.

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 08-06-05 12:23

De er 100% orginale men fra sidste aar derfor saa billige har cerfikat paa dem

Leo Peter

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-06-05 12:26

Så billige.... Jeg ser ingen priser nævnt............

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 08-06-05 12:28

Jeg har ikke puttet pris paa da der ikke er nogen her der er til handel men prisen er 550 kr de koster mellem 3000 og 3500 kr i butikkerne

Leo Peter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 12:31

"klumme"

Er humøret dårligt idag ????

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-06-05 12:33

/delete klumme

Fyr dem af på Roskilde Festivalen, men IKKE lokke min søn til at købe nogen, han har brugt RIGELIGT med penge i denne måned.

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 08-06-05 12:35

Nej humøret er fint

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 12:38

Det er jeg ikke i tvivl om "ladywear" - og derfor mener jeg også godt vi kan respektere at du ikke bruger kandu til salgsfremstød. Men bor du ikke i Thailand ?

Det andet var nu møntet på "klumme"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-05 12:39

ladywear

Igen, igen, igen og atter igen.

Havde du ikke fået en forhandler i Danmark?????

ladywear bor i Thailand og har en helvedes masse tøj, han ikke kan komme af med.

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 08-06-05 12:42

Er det ikke sjovt som kandu politiet er paa hele tiden faa jer et liv og lad os der tjener penge i fred vi lader jer i fred

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-06-05 12:43

Nej da Refi. Solen skinner jo og jeg skal snart på luxus - sommerferie, men jeg er eddertræt af at se den klogskider til AJ blævre ind med alt hans bedrevidende snot.

Hvorfor fanden kan han ikke bare svare på sp. i stedet for alt hans skolemesterlort.

Ladyware... Det lyder da billigt, selv om jeg ikke er den der falder på rø... for priserne på "mærkevarer". Det er mulígt at de koster de nævnte priser i forretningerne, men de er osse 300 % for høje LOOOL

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-06-05 12:43

Klart, der er da for varmt dernede til vinterjakker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-05 12:44

ladywear

Tag du din container under armen, rejs til Danmark og sælg det selv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-06-05 12:47

Refi

Tænk hvis man uforvarende kom til at spørge geniet hvad klokken er LOOL Hold da kæft en rundvisning man kunne komme på, fordi fjolset skulle fremvise sin "store" almenviden ......

og hvad klokken var da du spurgte, det får du aldrig af vide

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-06-05 12:50

( Hvem er det nu lige, der lægger op til tumultagtige scener? )

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 08-06-05 12:50

Klumme du har da hurmor det er der mange der mangler

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-06-05 12:58

Tak Ladywear.

Livet er jo dybest set skide sjovt, og hvis ikke denne AJ var så ækelt selvglad og i andre tråde så skide ondskabsfuld en person, ville jeg såmænd osse bare skrige af grin over klovnen.

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 08-06-05 13:01

Hans liv er og holde oje med hvad der sker paa kandu siger det ikke ALT

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-06-05 13:03

Maibritt.

Når du engang fatter hvad det hele handler om, så kan du ikke tygge smør mere. Gå nu ud og pas dine husmorpligter...skræl ris, kog karklude mv.... det har du vist mere styr på end så meget andet LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-06-05 13:07

Ladywear.

Jo og så i arbejdstiden. Hans arbejdsgiver må have ham ansat som "tung i arb" og tør ikke sætte ham til noget af betydning. Men det undrer mig alligevel om det virkelig kan betale sig at have een som AJ til at tåge rundt i en virksomhed, selv om timelønnen excl. "tungiarbejdetilskud" formentlig ligger på omkring en 10'er LOOOL

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-06-05 13:50

/delete klumme

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-06-05 14:08

Leo Peter -> Er klumme kommet med noget svar på dit spørgsmål? Nej vel! Så lad være med at falde på halen over en fyr der ikke har nogen viden om noget som helst, og derfor hverken kan eller vil hjælpe nogen med noget. Hans liv er at overpisse andre Kanduer, specielt mig. Men se også hvordan han overfalder maj_britt, blot fordi hun ikke er enig med ham. FY FAEN.

At du ikke selv kunne tage på marked i DK og sælge dine varer, kunne jo ikke vide noget om. Havde du skrevet det var det jo et andet spørgsmål. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-05 14:10

Arne - lad nu være med at følge op - please

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-06-05 14:13

refi - OK

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-05 14:24

ladywear prøver i en uendelighed at sælge sit "mærkevaretøj" fra Thailand til en bruger/brugere på kandu.

Hvis der er så stor fortjeneste på tøjet, så kan ladywear selv tage til Danmark og sælge det.

Der må vel være forretninger, der er interesseret!!!!

Jeg mindes et andet spørgsmål, hvor en anden bruger også prøvede at sælge tøj, som mindede meget om det ladywear havde til salg. Ja, man skulle næsten tro at han havde fundet en sælger, som heller ikke kunne komme af med det

ladywear find et andet sted end kandu at sælge dit tøj.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-06-05 14:26

Enig, prøv med hundefoder til en god pris, så kan vi handle

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-06-05 15:00

Du kan da sagtens sælge dem www.qxl.dk og www.ebay.com

De går som varmt brød derinde. Uden tvivl.

Bare vær lidt tålmodig. Og du får mere for dem end den pris du gav.
Også selvom du skal sælge dem helt fra Thailand.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-06-05 15:01

Du kan da sagtens sælge dem www.qxl.dk og www.ebay.com

De går som varmt brød derinde. Uden tvivl.

Bare vær lidt tålmodig. Og du får mere for dem end den pris du skrev.
Også selvom du skal sælge dem helt fra Thailand.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 08-06-05 15:32

Hvor stort er partiet??
Det kunne være interessant for Bilka eller tilsvarende kæde såfremt partiet er stort nok

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-05 16:06

ladywear har fået de oplysninger et utal af gange, men prøver fortsat at få brugere på kandu til at sælge sit ....

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 08-06-05 16:29

JEg hjælper da gerne med at sælge det såfremt provisionen er i orden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-06-05 19:58

Nej lillearne. Nu skal du ikke forvride virkeligheden... Jeg overpisser ikke nogen, men forsøger at lære dig, som det uopdragne skvat du er, hvordan man opfører sig. Det har de åbenbart glemt, der hvor du er vokset op.

Der næst står der ingen steder i Kandus regler, at man skal komme med et svar for at deltage i en tråd. Det er en af dine sædvanlige selvopfundne idiotier. I øvrigt er Pitufik lige så godt et bud som dine diffuse markedspladser.

Det der gør dig kvalm som sædvanlig, er dine dræbende kedelige belæringer om alt muligt andet shit, der overhovedet ikke er spurgt om, men som du i din syge iver for at få point og virke som HAM DER VED ALT konsekvent kvalmer ud i dine indlæg.

Spille Karlsmart.....ja det kan du, men kors hvor er du patetisk.

Så synes jeg du skulle lade være altid at drage andre ind i det, bare fordi du ikke har mod og mandshjerte nok til at stå alene med dit crap. Kors hvor er du dog et skvat

Flot Refi. Du kan få underhunden til at danse. LOOOL Stur Stur nummer.. Giv ham en tudekiks som belønning