/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
webhotel Cliche.dk og frontpage2000
Fra : AndersFogh
Vist : 335 gange
50 point
Dato : 07-06-05 20:43

Kære kloge hoveder
Jeg har lavet en hjemmeside i Frontpage2000, og har et webhotel (delta) hos Cliche Webhosting Danmark. Webhotellet har ikke FrontPage-serverudvidelser. Jeg har modtaget en IP-adresse fra webhotellet og et login (domænet) samt et password. Jeg har forsøgt, at udgive webstedet via funktionen "udgiv websted", og har så skrevet IP-adressen i det felt, hvor man skal skrive hvor hjemmesiden skal ligge. Jeg får at vide, at Frontpage-serverudvidelser ikke er installeret på den server jeg forsøger mig med. Gør jeg det forkert, og kan jeg evt. bruge et andet program (helst gratis og lige til at gå til) eller skal jeg simpelthen finde et nyt webhotel der understøtter Frontpage-serverudvidelser?
Når der reklameres med, at et webhotel har Frontpage 2002 udvidelser, vil jeg så kunne bruge det når jeg har Frontpage 2000?
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 07-06-05 20:48

Du kan godt bruge det du har nu, men du kan ikke bruge de funktioner som frontpage tilbyder såsom formularer og lignende, hvis du er ligeglad med dem, så upload det hele via ftp (mener det ligger som standard i frontpage og du blot skal udfylde informationerne) til den ip som du har fået af cliche.

og det andet spørgsmål er svaret JA....

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 07-06-05 21:12

Hej

Nu vil jeg tro du har lavet det hele pænt i frontpage og selvfølgelig kan du uploade i ftp, men det er altså ikke helt godt, eventuelle formularer og effekter virker ikke korrekt og går tabt.

Hvis du skal vælge en ny, så tag Surftown. http://www.surftown.dk/?utm_id=3064&AWID=3064
Du kan få "Starter" til 9 kr. om måneden inkl. extensions til Frontpage.

Hvis du dog vælger ftp, kan du få den gratis version her ftp://ftp.aset.psu.edu/pub/access/cd/windows/utils/ftp/ws_ftp/ws_ftpLE.exe

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 07-06-05 21:13
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-06-05 21:24

Man kan udgive websted i FrontPage hvor man skriver ftp://domænenavn.xx eller ftp://xxx.xxx.xxx.xxx
Som andre har skrevet vil der være funktioner du ikke kan anvende, men du kan ved at bruge den indbyggede udgivelse undgå besværligheder med hvor meget der faktisk skal opdateres da den kan sættes til at sammeligne og på den måde kun udgive det der er ændret.