/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hårfjerning med Ellipse
Fra : snusi
Vist : 403 gange
150 point
Dato : 07-06-05 20:34

Hejsa allesammen.

Ellipse = permanent hårfjerning v.h.a laserlys.

Jeg har læst meget om Ellipsemetoden på forskellige hjemmesider.

Indtil videre har jeg ikke læst/hørt noget negativt om denne metode. Derfor håber jeg, at I derude vil fortælle lidt om jeres erfaringer med metoden.

Behandlingen er nemlig ikke ligefrem billig, så hvis det ikke virker, er det jo dumt at bruge penge på det.

Jeg har bestilt tid til konsultation hos "Klinik Lehmann" i Sønderborg - har I hørt positive/negative ting om denne klinik?

I ville gøre mig super glad, hvis I kom med nogle svar til mit indlæg.

Snusi

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-06-05 21:13

snusi, er det mørke hår du vil fjerne. For jeg mener, at metoden er ret meget mindre effektiv på lyshårede......

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 07-06-05 21:26

Hej

Ja det er mørke hår jeg vil have fjernet. Alle facts der er om Ellipsemetoden har jeg læst om på diverse klinikkers hjemmesider. Jeg vil gerne høre andres erfaringer med denne hårfjerningsmedtode.

snusi