/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Ulead video studio
Fra : David2000
Vist : 484 gange
120 point
Dato : 07-06-05 18:01

Hej,

Jerg prøver lige at redigere en videofilm.
Hvorfor afspilningen går i stå når jeg vil "tilføre" en mp3 fil der fylder ca.
4 mb?
Jeg bruger ulead DVD moviefactory 3.5.
jeg har athlon 64 bundkort 2.2 ghz og 1Gb ram.

Mvh
David2000

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-06-05 18:29

Det er formodentlig ikke medens du afspiller at du tilfører den, men i redigeringsfasen den skal tilføres.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : David2000

Dato : 07-06-05 18:42

Ja, det er i redigeringsfasen.
Men når jeg skal teste den så er den død.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-06-05 20:35

Prøv med nogle andre filer, måske passe den du bruger nu tilfældigvis ikke

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-06-05 21:25

1.Hent den seneste opdate Patch http://www.ulead.co.uk/tech/dmf/dmf.htm
2.Brug den codecs pack der følger med.
3.Brug F3 og F4 for at fastsætte længden af sangen,en rød linie vil komme i toppen af tidslinien for at angive sangens nye
Sangen kan nemlig ikke altid være længere end filmstrimmelen.
4. Fjern orginallyden der hvor sangen indsættes
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : David2000

Dato : 08-06-05 09:59

Jeg opdagede at hvis jeg komprimerer mp3 filen så virker det.
Men nu har jeg et andet problem og det er at sangen starter ikke fra begyndelsen men man
kan kun høre slutningen, altså den sidste minut.
Hvad er der galt?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 120 point
Dato : 08-06-05 17:10

Komprimerer? MP3 formatet er allerede komprimeret.
Du kan skubbe sangen så den enten starter senere eller slutter et stykke henne.
Du skal bare skubbe i enden af den, så den slutter der hvor du vil have. Du har skubbet fra den forkerte ende. Skub i enden af sangen.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : David2000

Dato : 01-08-05 19:11

Tak for svaret pallebhansen.