/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
TV-adapter til Gameboy Original?
Fra : villum53
Vist : 336 gange
50 point
Dato : 07-06-05 12:38

Er der nogen, der ved, om der findes en adapter til den første Gameboy?

Altså en adapter, der kan vise spillet på en tv-skærm. Jeg ved, at der findes en adapter til den gamle SNES (SuperGameBoy), og at japanerne har lavet en bærbaradapter til samme SNES-spil.

Men hvad findes der af ekstraudstyr til Gameboy Original?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 07-06-05 12:57

det er jeg næsten 100 % sikker på at der ikke gør jeg spillet selv en del Gameboy for nogle år siden og hadet en held del udestyer til den men jeg har aldrig hørt om at man kan til slutte den til tv-skærmen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-05 13:24
Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 07-06-05 13:25

Det ved jeg at der gør. Jeg sidder nemlig med den hér. Den hedder "SUPER GAMEBOY" er er originalt udstyr. Prisen står stadig på: 569 kr. Jeg er sikker på at du kan fin brugt udstyr via nettet. Sig til hvis du mangler links.
Vh Tomozy170758

Kommentar
Fra : villum53

Dato : 07-06-05 13:32

Hej refi,
Det ser interessant ud, men det er jo til GameboyAdvance.

Men jo det var sådan noget, jeg var på jagt efter

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 07-06-05 13:34

>villum53. Er blevet lidt i tvivl om hvad du egentlig mener. Den adapterer jeg taler om er til den første gameboy / snes. Så man skal bruge en SNES + adapter + gameboyspil for at det virker. Enheden hedder for øvrigt: Super Game Boy model NO.: SNSP-027
Vh. Tomozy170758

Kommentar
Fra : villum53

Dato : 07-06-05 13:44

Hej tomozy,
kender godt super-nintendo-adapteren. Kigger på det. Men det kræver jo, at man også køber en SNES.)

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 07-06-05 15:12

>villum53
Ja - hvis man ikke har en i forvejen. Det er nu mit indtryk at man kan få en brugt for mellem 100 og 300 kr. i dba.dk / Den Blå Avis. Hvis du selv annoncerer efter et sæt incl. adapter vil du sikkert få et par rimelige tilbud. Prøv evt. også qxl.dk
Vh. Tomozy170758