/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
gider ikke flere mail
Fra : catilak
Vist : 360 gange
200 point
Dato : 06-06-05 17:41

Nu er det ikke spænende mere...jeg vil gerne være helt og aldelse fri for og få flere mails fra kandu.....hvad gøre jeg for og afmelde alt så jeg slipper for og skal slette ca 100 mail om dagen...det er meget belastende...

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 06-06-05 18:25

Hvilke mails får du fra Kandu - ???

Hvis du (som jeg) får mails, fordi du abonnerer på nogle grupper, så slet det kryds i de grupper, du ikke ønsker at abonnere på!

Hvis det ikke er det du mener, må du lige "komme igen"! ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 18:30

Du skal bare lade være med at kommentere spørgsmål - så stopper mails af sig selv.
Du kan ikke melde dig ud.
Du skal selvfølgelig heller ikke abonnere på spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 18:31

Hvis du vil have det til at stoppe med øjblikkelig virkning - kan du jo blot blokere for mails fra Kandu.dk i dit mailprogram.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-06-05 18:41

Ude til venstre ser du "Dine abonneringer"....fjerne fluebenene, og når du svarer i et spørgsmål, fjern fluebenet !!

Nu vil du kun få mails fra fine egne spørgsmål.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-06-05 18:52

Du kan også i din profil ændre din email adresse ti len fiktiv, så bliver mails sendt til den og ikke til dig

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 06-06-05 20:32

Backtee> Stakkels een eller anden hvis nu at den "fiktive" mail faktisk eksisterer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 20:37

Så går det over i spam - så lukker de afsender adressen (kandu)

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 06-06-05 21:45

Besynderligt at placere den i seksualitet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 21:50

Det kan være det er sexmails han/hun abonnerer på........

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 06-06-05 22:23

refi

Hvis det kun er 6 mails, er det da lidt af en overreaktion!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 22:30

Hov hov

JEG skrev med x - Det var "Jimmy17" der skrev med ks.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 06-06-05 22:33

refi

Ja jo!!
Dét så jeg godt!
Jeg lod mig bare friste til at (prøve på at) være morsom!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 22:48

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 07-06-05 12:38

sorry refi.
Erklærer min stavefejl :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-05 12:42

Det behøver du såmænd ikke, jeg er ikke dansklærer

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 07-06-05 12:47

Havde ikke engang selv lagt mærke til forskellen på stavemåden...

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 08-06-05 15:40

Du kan sikre dig mod at den fiktive mail eksisterer på mange måder, men her er en fiktiv mailadresse som jeg ikke tror vil belaste en modtager:

æsljkgpoausrtmiowjec,stgjmæokhrnlikghscmilriujtæoisj,r,okjhmlivj,l.rmhjgkjghnjthc@1.dk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-06-05 14:36

Backtee: Hvorfor skriver du min mailadresse, dvs. den er godt nok ikke 100% som min, for i min er der ikke mellemrum mellem j og g
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 29-06-05 09:25

Undskyld, her er den rigtige:

æsljkgpoausrtmiowjec,stgjmæokhrnlikghscmilriujtæoisj,r,okjhmlivj,l.rmhjgkj_ghnjthc@1.dk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-06-05 17:16

Nåå, det var bedre, for jeg er ikke interesseret i alle de mails.
catilak: Jeg løser problemet med uønskede mails ved at oprette en meddelsesregel i Outlook Express:
Funktioner/meddelsesregeler/post her oprettes en regel der siger slet mailen hvis indholdet indeholder en af følgende ord: pharmacy eller college eller degrees eller pills eller drug eller drugs eller softtabs eller doctor eller viagra
Men du har det nemmere, da din regel kun skal indeholde: Kandu
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 17:23

.oD

Så må man da håbe din doktor ikke sender den næste recept på viagra som mail