/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
RUNDLL HJÆLP
Fra : nr.13
Vist : 285 gange
100 point
Dato : 06-06-05 10:43

når jeg stater min pc op får jeg en medelse fejel under indlæsning af D0LE0L16B1 det angivne modul blev ikke fundet.
Hvad gør jeg få at afjælpe.
PFT. nr.13

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 11:19

Mon ikke du har skrevet forkert ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-05 11:24

Det kunne også skyldes du har et program der starter sammen med Win men mangler en fil.
Hvad er det for et program?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-06-05 18:20

rundll kune være et program der starer med windows.for at finde de programmer der starter op skal du i KØR skrive
msconfig - fravælg x ved indlæs start elementer og genstart,er problemmet løst skal du igen i msconfig gå ind under fanen start og fravælge det program hvor rundll med sikkert model D0LE0L16B1 i linien - f.eks på min pc er der en strat element der hedder nvcpl og udføre kommado >>
RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit
som er placeret i regestreingsdatabasen under stien
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
skriv i kør regedit for at åbne den.
men du skal fravælge x ved dette program,hvis du ikke kan gå på nettet eller et andet problem fordi dette program ikke længere starter op somme med windows skal du under tilføj/fjern programmer fjerne det og prøve at indstaller det igen,eller finde en der nyere version.
© skriv evt hvilket det kunne være. ©