/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fuc### T65
Fra : Nemizis
Vist : 456 gange
10 point
Dato : 30-09-02 00:02

Hej. har lige købt en Ericsson t65. Okay den er fed nok, men efter 14dage er jeg træt af den.
Jeg sender mange sms'er. Derfor fylder jeg hurtigt indbakke, sendte poster,osv. Når man så skal rydde op i dem står der SLET ALLE på telefonen, okay det gør jeg, men de er der stadig bagefter.... Hvordan skal det virke, er jeg bare for dumeller hva.

Ellers har jeg tænkt mig at skifte den ud, pgaden er bare langsom til at sms'e med. Menhvad skal jeg så købe. Har tænkt på 3410, 3510.. Eller måske 6510. er der nogen der har erfaringer eller gode tilbud??

Møjn Tue

Accepteret svar
Fra : Telemobil

Modtaget 20 point
Dato : 30-09-02 00:14

jeg kan kun svare for mig selv .
hvis du skal sende mange sms så vil jeg mene at du skal købe en af de to første alt så 3410/3510
jeg taler af erfaring.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-09-02 02:08

Hvis din telefon har funktionen "Slet alle", skal den selvfølgelig også slette alle sms-beskeder, når du beder den om det.
Gør den ikke det, må der være noget i vejen med telefonen, og så er løsningen, at du henvender dig til forhandleren og får den repareret. Garantien dækker jo stadigvæk.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 08:14

"Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:SCKl9.57045$Qk5.2101551@news010.worldonline.dk...

<snip>

> Ellers har jeg tænkt mig at skifte den ud, pgaden er bare langsom til at
> sms'e med. Menhvad skal jeg så købe. Har tænkt på 3410, 3510.. Eller
> måske 6510. er der nogen der har erfaringer eller gode tilbud??

hvis det er plads du mangler, kan jeg godt anbefale en 3510. Jeg har haft
omkring 150 beskeder i indbakken, hvorefter den meldte fuld. Med "Slet alle"
tog det et par sekunders tid at slette dem alle :) - Derudover kan du flytte
beskeder i mapper du selv kan lave.

Ellers tag et kig på www.nokia.dk og se hva de kan.

/Anders

Kommentar
Fra : sexypluto

Dato : 30-09-02 10:43

jeg har lige købt en Ericsson T65, der stod i salgsopstillingen at der skulle være 4 spil i den, jeg har 2 + biorytme, hvad har andre ??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 11:11

On Mon, 30 Sep 2002 0:02:10 +0200, Nemizis wrote
(in message <SCKl9.57045$Qk5.2101551@news010.worldonline.dk>):

Hvis du vil have en sms-maskine, køb en Nokia! hvis du vil have en
mobiltelefon køb en Ericsson

Grunden til at den ikke sletter dem, er at den ikke vil slettte helt nye, i
morgen skulle den kunne gøre det...

/Thøger

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 11:31

"Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk> skrev:

> Hej. har lige købt en Ericsson t65. Okay den er fed nok, men efter
> 14dage er jeg træt af den.
> Jeg sender mange sms'er. Derfor fylder jeg hurtigt indbakke, sendte
> poster,osv. Når man så skal rydde op i dem står der SLET ALLE på
> telefonen, okay det gør jeg, men de er der stadig bagefter.... Hvordan
> skal det virke, er jeg bare for dumeller hva.

Mon ikke det virker ligesom på T39'eren? Der sletter man kun alle dem
der er i telefonen, hvis man vælger "slet alle". Dvs. dem der ligger
på sim-kortet skal man slette manuelt.

--
Ole Tranberg

Godkendelse af svar
Fra : Nemizis

Dato : 30-09-02 22:37

Ja Ok. Var oppe i Sonofon idag. Fik at vide, at den funktion slet alle, kun sletter på selvemobilen, dvs. max 20beskeder, alle de andre som er lagret på simkortet skal slettes manualt. Nedern..
Tænker på at købe en 3410, er den god??

Tue

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 21:13

> Jeg sender mange sms'er. Derfor fylder jeg hurtigt indbakke, sendte
> poster,osv. Når man så skal rydde op i dem står der SLET ALLE på
> telefonen, okay det gør jeg, men de er der stadig bagefter.... Hvordan
> skal det virke, er jeg bare for dumeller hva.
Du skal slette lidt oftere. Slet alle sletter kun beskeder der er gemt i
telefonen. Når tlf er fyldt med SMSer smider den dem på simkortet. Der er
også en funktion der hedder gem sms når du læser en besked således at du kan
vælge at gemme beskeder som du ikke vil have slettet på sim kortet.

mvh

David