/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
svare på tip
Fra : mogib
Vist : 548 gange
5 point
Dato : 05-06-05 18:22

når jeg får et tip og skal give stjerner,hvordan gør jeg det,hjælp

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 15 point
Dato : 05-06-05 18:26

Det kan du KUN hvis der står: Tillykke du er en af de fem der får lov at vurdere dette tip, og så er det forklaret på skærmen.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 05-06-05 18:26

hmm..

Du trykker i den lille cirkel i siden ved de antal stjerner du vil give...
Og trykker derefter bedøm tip!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-06-05 18:27

Det kan du kun hvis der står at du er en af de heldige der kan give stjerner.
så er der neden under tippet nogen små prikker hvor du kan markere fra 0-5 stjerner alt efter hvor godt tippet er. og så er der et sted hvor du skal klikke, så går det helt automatisk

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-06-05 18:28

Husk mogib, at det er DIG alene og IKKE andre der afgør hvor mange stjerner et tip skal ha.

Godkendelse af svar
Fra : mogib

Dato : 05-06-05 18:44

Tak for svaret arne.jakobsen.