/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Rulleskøjter og børn?
Fra : sprit73
Vist : 1435 gange
100 point
Dato : 05-06-05 16:26

Hej med jer,

Står og skal købe rulleskøjter til mine 2 drenge (str. 26 og 29).

Vil købe nogle af de der, der kan ændre størrelse i takt med børnene vokser.
Nogle der har nogle anbefalinger? Hvilke er værd at investere i?

/sprit

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 05-06-05 17:17

Det skal du ikke gøre. De fleksible rulleskøjter er noget møg. Der er ikke ordentlig støtte i. Køb hellere nogle, der er 1 til 2 numre for store og lad dem tage en tyk sok på. Så holder de i nogle år og når de ikke passer mere er skøjterne heller ikke mere værd.

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-05 18:40

LIGE NU ER DER SÅÅÅ MANGE BAGAGERUMSMARKEDER, HVOR PRIVATE SÆLGER ALT MULIGT.

JEG HAR KØBT FLOTTE RULLESKØJTER I MANGE STØRRELSER.
NR. 28 F.EKS. 30,- KR NR 36 F.EKS 35,-KR NR 41F.EKS 5O,- KR

DU KAN NEMT FINDE BÅDE INLINERES OG SIDE BY SIDE RULLESKØJTER, I ALLE STR. OG PRISER, BÅDE NYE OG LIDT BRUGTE.
KØB IKKE RULLESKØJTER DER IKKE PASSER FODEN, SÅ VRIDER DU FODEN OM PÅ DEM, KØB HELLERE IGEN TIL NÆSTE ÅR ELLER OM 2 ÅR.

LAD DEM LÆRE DET INDE PÅ GULVTÆPPET FØRST, DER GÅR DET IKKE SÅ STÆRKT, INDTIL DE FINDER BALLANCEN, SÅ SKAL I NOK FÅ DET SJOVT.

GOD FORNØJELSE
MVH. AG112

Godkendelse af svar
Fra : sprit73

Dato : 14-06-05 13:03

Tak for svaret AG112.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 14-06-05 16:55

SPRIT73

SELV TAK.

HELD OG LYKKE MED DET HELE

MVH AG112