/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
warcraft 3
Fra : mini_porno
Vist : 364 gange
50 point
Dato : 05-06-05 14:12

hey alle i gæve gutter og gutinder på kandu
mine småbrødre spiller meget warcraft 3 over battlenet (tror jeg nok at det hedder). der er dog bare en lille hage ved det. de kan ikke "create" en bane selv. nogle der ved hvad jeg skal gøre ved deres computer før det virker?
på forhånd tak

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 06-06-05 15:04

Må jeg foreslå du kigger på Blizzards support side? Når det komme til online spil er Blizzard klart et af de førende så jeg er sikker på de vil hjælpe dig hvis du ikke kan finde problmet i deres Knowledge Base...
(det er ikke et warezed kopi vel?)

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 06-06-05 16:33

hvad er en warezed?

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 07-06-05 09:27

warez? når noget er "warezed" betyder det at det er et piratkopi... højst sandsynelig downloaded ulovligt fra BearShare/WarezNetwork/Bittorrent/Kazaa, disse kan til tider skabe problemer... specielt over internettet...
ikke at jeg hentyder til noget her?

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 07-06-05 13:50

okay. men det er orginalen...
jeg synes ikke at kunne finde noget om det der med at "create" sine egne baner inde på deres hjemmeside.... eller også er det mig der ikke er så god til engelsk

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 08-06-05 14:54

De at "create" baner kræver lidt internet forbindelse...
Hvad slags internet har du?
Bruger du firewall?
Hvad sker der når de forsøger at starte?

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 08-06-05 19:26

vi har tdc. 512... ved ik om det er blevet fordoblet endnu.
ja har firewall. har også prøvet at slå den fra.
når jeg laver de "creater" en bane kan der ik komme nogle ind i den

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 09-06-05 14:29

Det kunne meget vel lyde som om der er nogle porte som ikke er åbne... virker andre online spil?

(jeg er ved at løbe tør for ideer...)

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 09-06-05 14:57

de har også starcraft. og der kan de godt "create" baner.

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 09-06-05 17:37

Så må det være spillet? kan ikke hjælpe her længere... Mit bedste bud: TechSupport! (hvis Blizzard ikke har et Support team der tager imod mails, så søg lidt efter nogle forumer rundt omkring... Forumer til spil er nok det sted jeg har lært mest om computere...

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 09-06-05 18:37

okay

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-05 14:53

Det samme problem har jeg... jeg tør vædde med at i har en router med firewall! i kan sikkert heller ikke create fx counter-stike... jeres routeres firewall går ind og blokere jeres computer.. det eneste du kan gøre er enten at slå firewallen fra, fjerne routeren eller prøve om du kan få adgang til firewallen og så få den til at acceptere alt der udgår fra jeres computer... men hvis i gør dette risikere i jo også at få alle de viruser og hackere på computeren som den blokere... mit råd er bare at i bare skal spille på de baner som de andre "creater"

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 21-07-05 11:35

okay.. tak for det