/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
laminatbordplade med alu/stålkant
Fra : petedane
Vist : 1570 gange
100 point
Dato : 05-06-05 11:20

Jeg skal til at have et nyt køkken. Selve elementerne køber jeg i Ikea, men jeg er på udkig efter en laminatbordplade med alu eller stålkant.

Jeg har gennemsøgt nettet, men har ikke kunne finde firmaer der sælger denne slagsbordplader.

Er der nogen her som kender til forhandlere?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 05-06-05 14:10

kan du få ved de fleste køkkenfabrikanter, men de ligger ikke i den billigste ende
de fleste af den slags jeg har monteret er fra biga og kvik , så der er jeg sikker på du kan få dem , men mener også at skab selv har dem , de skal bare bestilles hjem

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 05-06-05 15:56

Prøv at se her. http://www.geisler.dk/
Mvh. Fleng