/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Gigaset 3070 og IP telefoni
Fra : walfin
Vist : 420 gange
20 point
Dato : 04-06-05 23:13

Hvordan går jeg fram for å konvertere isdn signal fra denne telefonen, slik at jeg kan bruke IP telefon. Skroter hele greia og kjøper en ny billig analog handsfree?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-05 23:39

hvorfor isdn hvis du har adsl ????? (må man jo formode når du snakker om IP telefoni)

Kommentar
Fra : walfin

Dato : 05-06-05 21:39

Jeg har allerede isdn telefon med handsfree og vil gjerne slippe å kjøpe ny. Dessuten fungerer Gigaset 3070 godt.