/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor blev tråden af??
Fra : Klumme
Vist : 478 gange
1 point
Dato : 04-06-05 19:56

Er det rigtigt, at tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/68178 er blevet fjernet??

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 11 point
Dato : 04-06-05 20:00

Ja der er åbenbart en flok idioter der lægger telefonnumre og adresser ind på Kandu medlemmer! Og så er der andre idioter der synes det er helt i orden!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-05 20:03

Hmmmmm - Så er er åbenbart liv i Kanduteamet. Så mangler vi bare det næste skridt...

Er det noget du ved Tedd, eller gætter du??

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-06-05 20:07

Arne.jakobsen har så stor magt at han kan få bannet alle andre brugernavne, men han selv kan få lov til at bestå,og svine alle mulige sageløse og nye brugere væk.
Sikke en moral der hersker på kandu.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-06-05 20:09

Kvalificeret gæt! At lægge navn og adresse ud på et kandu medlem uanset hvor meget man er provokeret af vedkommende er i mine øjne en afskyelig handling! Hvis man godtager sådan noget har man diskvalificeret sig selv fra enhver Kandu sammenhæng! Det er for lavt! Så mon ikke Kandu har fået en klagemail over tråden, der har gjort at de har fjernet den?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-05 20:14

Sikkert. Og det finder jeg da osse er i orden. Enhver der ønsker at finde idiotens data kan nemt gøre det på anden vis, da han i sin selvglade rus ikke har været nærig med oplysninger.

Men det er da efter min mening paradoksalt, at man så ikke samtidig fjerner fjolset, under henvisning til de berettigede klager der åbenbart er fremsendt, og hans adfærd på Kandu i øvrigt......... Men sån' er der jo så meget.......

Kommentar
Fra : newface

Dato : 04-06-05 20:17

Det kunne da være teamet har gjort kort proces

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-05 20:19

newface.
mener du med kort proces, at arne er fjernet samtidig??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-06-05 20:21

Så havde Klumme da heller ikke været her!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-05 20:23

Måske, men jeg har jo tidligere skrevet, at det så må være prisen, og jeg gentager...... Jeg ofrer mig gerne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-05 20:25

i den gode sags tjeneste LOOL

Kommentar
Fra : newface

Dato : 04-06-05 20:27

Nå,nej,men jeg kan ikke rigtig hidse mig op over klummes tone,da den hele vejen har været stilet direkte og ellers ikke (mig bekendt)har givet anledning til uro,og forhåbentligt ser teamet også sådan på det

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-06-05 20:28

tedd er i godt humør ser jeg, lad nu være at drille ham Klumme. (daaaavs tedd)

Øv, det er møg koldt, jeg er lige kommet hjem. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-05 20:32

Keldd... Kender du begrebet Rosenthalsyndromet LOOOL Din fuck upper - Jeg driller sgu da ikke, men er dybt seriøs, og har ikke engang skrevet bandeord

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-05 20:37

Sorry. Jeg mente Rosenthal-effekten LOOL

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-06-05 20:38

Jeg har da set, at arne.jakobsen tidligere har lagt rigtige navne ud på kandu, og han er da ikke fjernet endnu.
Dette må så betyde, at der er to sæt spilleregler, et sæt for arne.jakobsen og et andet sæt for øvrige brugere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-05 20:41

Der er vel osse kun tale om fjernelse af en tråd, eller hvad..... er der osse fjernet nogle nicks???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-06-05 20:41

Klumme:
Nej jeg kende ikke Rosenthal-effekten, jeg er fredelig.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-06-05 20:43

Kan jeg få et kort rèsumè, om hvad der stod i den tråd, jeg har været væk et par dage jo.

Keldd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-05 20:47

Rosenthal effekten...... hypotesen om den selvopfyldende profeti

Keldd skrev: Du må ikke drille Tedd". Det havde jeg ikke nogen ide om, men du fødte den hos mig som et produkt af din egne lyster...= Rosenthal effekten LOOL

Nej jeg gider ikke resumere.... det handler blot om lillearnes måde at gebærde sig på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-06-05 20:58

Nåh det var derfor jeg blev smidt ud af gymnasiet!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-06-05 21:16

Ja Klumme, det anede mig det var der den hængte. Underlig nok føler jeg det ligesom jeg er gået glip af noget, også

som om jeg bliver holdt udenfor. Jeg mener fordi jeg er væk et par dage, skulle det jo ikke være nødvendigt, at jeg

klagede til arne skudt gennem hovedet jakobsen, der åbenbart har fået en kraftig profil hos Kanduteamet.

Og med hensyn til mine lyster og Rosenthal-effekten, tør jeg ikke skrive mere. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-06-05 21:32

Ja der er også fjernet nicks.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-06-05 21:37

Så kan man jo håbe på at arne.jakobsen er en af dem der er luget ud, så der kan blive lidt ro og en fordragelig tone på Kandu.

Jeg lader den lige stå lidt endnu..... tråden altså LOOL - Kan jo være der kommer lidt guldkorn.

CU All

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 04-06-05 22:01

Hvad var det for en tråd?
Altså titlen?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-06-05 22:08

Profilen upyoursmate ser ud til at være blevet fjernet, hvilket er helt på sin plads, når ikke han/hun kan finde ud af, at man IKKE offentliggør andres data

Tedd.
Hvor mange IDIOTER er der tale om, der lægger telefonnumre og adresser ind på Kandu medlemmer?! ..

Citat
Fra : tedd Dato : 04-06-05 20:00

Ja der er åbenbart en flok idioter der lægger telefonnumre og adresser ind på Kandu medlemmer! Og så er der andre idioter der synes det er helt i orden!

Og hvem er det lige, der synes at det er i orden at lægge telefonnumre og adresser ind på Kandu medlemmer?!

Jeg undrer mig over, at du kan vide, hvad andre mener!!

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-06-05 22:51

Sikke dog et navn han også havde. Det kan være de også tog det i betragtning da de eksekverede ham.

Ja man lægger fandme ikke andres data ind what so ever.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 04-06-05 23:04

Slap nu lige lidt af. Jeg kopierede blot en annonce manden havde sat op på en hjemmeside. Det er vel for fanden ikke så slemt. Det var ikke for at udlevere arne.jakobsen, men for at begrunde at han skulle få fat i et jagthorn. Han har jo selv lagt hans adresse, osv. ud på nettet.

Tedd - du er selv en idiot.

cando.dk - Ih ja sikke et navn, hva?!?!! Man skal endelig ikke se lidt humoristisk på det...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-06-05 23:49

Det er meget slemt upyoursmate,
en grov lovovertrædelse, uanset AJ selv havde skrevet annoncen andet steds.
og uanset, at vi allesammen er pissetrætte af AJ, gik det over grænsen, og selv om det måske vil være upopulært blandt nogen, er det altså mig der skrev og bad om at få fjernet den tråd p.g.a. den kommentar med navn adresse og tlf. nr. på AJ

mvh dova

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-06-05 23:49

Det var ikke ment sådan upyoursmate. Jeg kan da godt se humoren i dit navn.

Og jeg havde ingen anelse om hvilke informationer du havde lagt på nettet.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-06-05 00:01

Mange tråde forsvinner hos meg

Hei creamygirl,er deg og tedd gift??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-06-05 00:04

Holger,
næh, nok ikke med hinanden
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-06-05 00:07

Hei Keldd,du har vel også tabt noen tråde hen a veien?,ha,nej lurte på de to for de hakker på hinanden som gamle æktefolk jo,men men,kan jo ta feil

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-06-05 00:27

Dova.

Helt på sin plads at gøre kandu teamet opmærksom på en lovovertrædelse

Desuden er det slet ikke sikkert, at din mail til teamet er den eneste der blev sendt..

**************************************

holniels..

Næ, jeg er ikke gift med tedd - og jeg hakker ikke på tedd. Jeg stiller ham derimod et spørgsmål..
Og til din orientering: Selv i ægteskab stilles der spørgsmål - uden at det behøver betyde, at man hakker på hinanden..

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-06-05 00:32

Uff ja creamygirl,husker det fra da jeg var gift,plenty med ?,men men

Lagt deg tedd?,så stille du er i kveld,he he

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-05 00:54

Jeg mener at kunne huske en tråd hvor Arne truede Creamy med at lægge personlig kommunikation ud på Kandu: Det forårsagede mange forargede kommentarer og emnet bliver bragt op jævnligt! I går var der ikke een der brokkede sig over idioten upyoursmate, som ellers burde være smidt ud for det han gjorde!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-05 00:56

Næh har bare set temalørdag om Norge Holniels

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-06-05 01:05

Aha! Deraf kom det frem, hvem alle idioterne er
Altså kan jeg udlede, at man en idiot uagtet hvorledes man gebærder sig!

Holder man lav profil og måske endda indsender en klage til teamet, for at stoppe tråden i at fortsætte, så er man en idiot

Brokker man sig ikke i selve tråden, så er man også en idiot

Det er ikke let

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-06-05 13:41

Tedd.

Som jeg læser dit indlæg 05-06-05 00:54, så efterlyser du respons (forargede indlæg) efter at en vis upyoursmate havde smidt sit indlæg i den fjernede tråd.

Men har du overvejet, hvad grunden kan være til, at ingen (incl. dig selv) reagerede med kommentar til opyoursmate offentliggørelse af Arnes data?!

En personlig teori (som er aldeles subjektiv) kunne være, at de manglende forargede indlæg i tråden efter upyoursmates offentliggørelse af mandens adresse og telefonnummer bunder i, at langt de fleste efterhånden er så pissetrætte af AJ - og ganske enkelt har fået NOK af manden, at de ikke har lyst til (gider om du vil) vise ham den mindste medfølelse, hvilket vel ikke er så mærkeligt, med tanke på alle hans svinske angreb hist og pist og alle vegne..

Du kan så vælge at tolke den manglende respons som du vil, men i mine øjne er det helt okay, da AJ bestemt IKKE har fortjent et ramaskrig desangående.
'Opbakningen' til AJ, samt forargelsen over de viste data var alligevel til stede, som du jo kan se!

Tråden er slettet - og det må være så rigeligt!

Og lige et lille ps: Da Arne i en tråd truede mig med at lægge personlig kommunikation ud på Kandu - og du påstår det forårsagede mange forargede kommentarer, så tillad mig at opfriske din hukommelse..

Udover min egen reaktion, så var der tre, der havde en kommentar til hans usmagelige trussel, som var en klar manifestation af hans bundrådne moral (og du var dengang ikke iblandt - ganske som du ikke var iblandt, i den fjernede tråd ) så både 'idioternes' plus din egen forargelse må siges at kan ligge et meget lille sted..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-05 14:25

Fordi Arne overtræder netiquetten gang på gang er det jo ingen undskyldning for at gøre det samme!
Men ok vi er alle mennesker, og som sådan kan jeg godt forstå ingen reagerede direkte efter upyours indlæg, og man kan nok heller ikke bebrejde upyoursmate at han postede personlige oplysninger i lyset af den evindelige flame war der kører mellem Arne og andre herinde. Det kan jo gå så hedt til at man glemmer at tælle til 10 eller 1000 for den sags skyld!

Det var nu heller ikke min mening at puste til ilden med mit indlæg her, men mere et (klodset) forsøg på at få folk til at se lidt omvendt på tingene! Ingen bryder sig om at få personlige oplysninger lækket på nettet (Molo undtaget) og udover det må det osse være i alles interesse at få stoppet den flame war der efterhånden har bredt sig ude i alle afkroge Kandu, og bla. har taget biologi katagorien som uskyldigt gidsel!
Så hermed min uforbeholdne undskyldning til alle idioter

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 05-06-05 14:49

Det er sygt Tedd at hele kandu skal finde sig i Arne.jakobsen usympatiske og til tider kvalemde nedsættende og hånende kommentar.
Den gode Arne har gang på gang smidt navne på kandu hvor der ikke er sket ham en dyt, men det glemmer du, men det er vi nogen der IKKE glemmer. Hvis Arne.jakobsen ikke er bannet efter hans sidste udskejlser, så må alle erkende at de spillerregler alle andre kører efter, de er ikke magen til Arnes.
Så vil kandu ikke stoppe manden, så skal jeg sørge for han bliver stoppet på anden vis, og bettearne jeg ved du læser det her, jeg truer dig ikke jeg afgir et løfte.
Nu ved du det, så skal du ikke komme bagefter og lege tudefjæs.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 05-06-05 15:00

Men hvorfor er Arne her så stadig? Det er lige det jeg ikke forstår en ski* af!! Dengang Ram og Fridaflip huserede, blev begge kylet på porten for mindre og langt mere harmløse udtalelser, blot fordi "nogle" følte sig trådt over tæerne. Arne har godt nok overgået Ram og Fridaflip uden der er sket en skid. Er vi ikke nok der klager? Er der nogle der holder hånden over Arne? Eller ER Arne kandu??
Hvad sker der med kandu og er vi igang med at grave vores egen grav?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-05 15:04

Nope paperboy! Det glemmer jeg ikke. Læs mit indlæg 05-06-05 00:54
Mine indlæg er heller ikke et forsvar for Arne og er heller ikke en del af den flame war der kører mellem Arne og andre!
Det drejer sig udelukkende om det forkastelige i at poste personlige oplysninger!
Og hvis du endeligt vil gå efter Arne så gør det et andet sted end Kandu så vi kan få stoppet den latterlige krig her, så Kandu igen kan leve op til sit ry som vidensdatabase istedet for at udvikle sig til endnu et dårligt net forum!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-06-05 15:07

Sjov tanke Calista!

Måske er Arne en fra teamet?! ..det er i hvert fald tydeligt, at han har lang snor - og kommer det til at blive bannet for noget så banalt som f,eks pointsnyd, så klarer kandu også det, hvilket må siges at være lige i Arnes ånd *L*

han er jo lidt af en pointfreak

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 05-06-05 16:19

Jamen jamen et eller andet er der galt, når en bruger med det sprogbrug overfor øvrige brugere tilstadighed er her på kandu.Derfor er jeg nu lidt spændt dennegang, om chefen dennegang har sat stop. Eller er Arne bedt om at holde lav profil i et par dage ? Ja der er mange spørgsmål og mange svar.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-06-05 18:27

paperboy.

Vel er der noget ravruskende galt, men hvad har du af forslag?!

Til forskel fra andre steder på nettet, så har kandu teamet valgt, at lade os trækkes med en yderst ubehagelig skabning..

Følger man ikke de uskrevne regler i et hvilket som helst andet forum, plejer man hurtigt at få det at vide af andre brugere (dette er også sket her - for snart meget længe siden)..

Den første regel i netiketten er at lytte til denne information (har AJ lyttet?! NEJ det har han ikke, han fortsætter lystigt)..

Hvis man så fortsat ignorerer netiketten, så er det meget almindeligt at én eller flere rapporterer det til rette vedkommende ..i dette tilfælde til kandu.dk (hvilket er sket)..

Efter at have modtaget en skriftlig klage, kontaktes vedkommende der er blevet klaget over og bliver gjort opmærksom på dette (er ligeledes sket)..

Resultatet af dette bliver i mange tilfælde, at enten tager vedkommende dette til efterretning (er absolut IKKE sket) - og hvis ikke, så er det ikke ualmindeligt at man kyles ud, da de fleste vil vurdere at vedkommende ikke længere kan benytte et forum man har vist sig uværdig til at være i - og som i øvrigt gerne skal være et rart sted at færdes for forummets øvrige brugere..

Følger man ikke disse retningslinier, kan det nemt give bagslag for både den enkelte og også kandu.dk. Den enkelte (mis)bruger risikerer at blive frosset ude, eller selv blive verbalt forulempet hver gang han viser sig, eller som igår få sine personlige data smidt ind i en tråd, mens kandu.dk risikerer at miste de øvrige brugeres tillid, hvilket i sidste ende kan føre til begrænset besøgende på deres forum..

Hvem vinder på det?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-06-05 18:35

Spændingen er udløst. Monsteret fiser stadig rundt herinde, om end i en lidt stille udgave. Men det er jo set før, at han dæmper sig når presset har været lidt for voldsomt for hans skrøbelige psyke, eller at Kandu har sendt ham en mail.

Nu ved han ganske vist, at det ikke har den store betydning at Kandu skriver til ham, for så ville han efter deres eget udsagn (læst i mail fra dem) være udvist for længst, så nu er der åbenbart frit valg på alle hylder.

Længe leve ledelsesmæssig konsekvens......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-06-05 18:39

Nå for fanden... Nu ryger jeg nok ud før terrorristen. Jeg kritiserede jo Kandu LOOL

Men pyt, skulle det være således, så er det med oprejst pande jeg lader mig "justitsmyrde"

Kommentar
Fra : newface

Dato : 05-06-05 18:56

Med al ære og respekt."klumme" du er sgu også ude med riven i tip spgm,men forstås,forstås

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-06-05 18:59

Ude med riven.... Ja Newface, men bemærk hvem det udelukkende rettes mod. Psykopaten ydgyder sine verbale lossepladser mod alt og alle der ikke føjer ham.

Og lige..... jeg skriver ikke tips.........

Kommentar
Fra : newface

Dato : 05-06-05 19:26

Ingen bebrejdelser herfra overhovedet ,kunne selv godt tænke mig at nyde et krus øl med omtalte,evt diskutere div verbale udgydelser,men desv er det jo nok ønsketænkning.Mon ikke teamet holder weekend og løser probl mandag.Det er fint nok at nogen påtaler udgydelserne,men der er ingen grund til at du bliver martyr,der er jo masser af opbakning,

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 05-06-05 22:54

Det er sateme stygt,de forsat tillader arne.jakobsen adgang til dette forum.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 21:51

Ja og andre kaster sig ud i paranoide gætterier og fører dem til torvs som SANDHEDEN. Herregud og jøsses lille tedd... Du er patatisk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 21:53

Patetisk, skulle der stå