/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sunshine.. Kunstner??
Fra : jjhj
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 04-06-05 19:24

Hey..

Nu er jeg sikkert MEGET besværlig.. for har ikke så mange oplysninger. men håber at i kan hjælpe..

jeg har hørt et nummer i Radioen... det er et stille "techno/dance" nummer.. det hedder Sunshine, og så sagde værten at kunstneren hed Aaron D...

Problemet kan være at jeg måske har stavet forkert til Aaron D.. kan nemlig ikke finde ham på nogle musik sider på nettet... eller at det ikke er det... håber at i kan hjælpe...

Hilsen JJHJ

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 04-06-05 20:05

Kan du huske hvilken radiostation, du har hørt nummer hos?

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 04-06-05 20:06

Hej...
Jeg tror kunstneren hedder Akon...

Eller hvis nummeret hedder "Aint no sunshine" er det DMX

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 04-06-05 20:10

Har også et nummer med Aaron Neville der hedder sådan "aint no sunshine"

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 04-06-05 20:18

Det var på SLR (Slagelse Lokal Radio....)

JJHJ

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 04-06-05 20:24

Jeg vil anbefale at du sender en mail til radiostationen:

http://www.radioslr.dk/

Det tror jeg giver større chance for at finde sangen.

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 04-06-05 20:28

Ja skriv du bare en mail... har du tjekket om det var Akon...? for det er jeg sikker på det er...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-06-05 00:13

Det er vel ikke et nummer med Errann DD i stedet for, jeg ved ikke om han har lavet en der hedder noget med sunshine.

mvh dova

Kommentar
Fra : my77

Dato : 10-06-05 11:17

Bill Withers har lavet et nummer der hedder Ain't no sunshine. Nummeret var blandt andet med i filmen Notting Hill