/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
bedømmelse
Fra : mogib
Vist : 650 gange
5 point
Dato : 03-06-05 21:29

undskyld men jeg er ny bruger
hvordan gør man når man skal bedømme en anden bruger?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 03-06-05 21:33

Det fremgår under tippet. Er du blevet udvalgt giver du stjerner efter hvor brugbart tippet er for dig.
Torben

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 03-06-05 21:35

Hvis du stiller et spørgsmål, får du mulighed for at acceptere den bedste besvarelse. I samme forbindelse kan du afgive en bedømmelse fra en til fem stjerner samt knytte en kommentar til. I højre side øverst over kommentarboksen kan du klikke på "accepter som svar".

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-05 21:42

Det kommer så sandelig an på, hvad du mener med "bedømmelse"
Vil du vide lidt om hver enkelt bruger (for på den måde at danne dig et indtryk), så skriver du deres profilnavn i boksen øverst til højre - og frem vil komme de sidste 300 tråde profilen har deltaget i 'S*

Er det derimod et tip, eller svar du vil bedømme,
så er det som baucman og ampere skriver..

God fornøjelse med kandu

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 03-06-05 21:52

jamen hvordan giver jeg de stjerner, undskyld men jeg fatter det bare ikke,er nok lidt træt læser til eksamen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-06-05 21:58

Når du accepterer et svar på dit spørgsmål, kan du sætte et antal stjerner for kvaliteten af det svar du vil belønne.

Velkommen til kandu, og god eksamenslæsning.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 03-06-05 22:11

Hvilke stjerner tænker du på - stjerner for tips eller besvarelse af spørgsmål?

AMP

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 03-06-05 22:12

tips

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 03-06-05 22:16

Velkommen til mogib

Når du mener at du har fået svar på dit spørgsmål, skal du acceptere svaret ude i højre side og derefter give point- nemmere kan det ikke være

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-06-05 22:21

Mogib

Det er kun fem brugere der får muligheden for at bedømme tips. Er du én af de heldige, vil du få besked - i form af at der når nu klikker dig ind på et tip der ikke er færdigbedømt, vil stå noget i retning af:

"Tilykke, du er én af de heldige ...bla bla bla"

Får du ikke denne besked, så prøv senere at klikke dig ind på tippet. Du har chancen indtil der er fem der givet deres stjerner..

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 03-06-05 22:21

Når der er skrevet et tip, bliver der udvalgt 5 læsere rent tilfældigt der kan bedømme det skrevet tip. Det er således langt fra alle der kan bedømme tippet.

AMP

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 03-06-05 22:23

tak for velkomsten allesammen

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 03-06-05 22:25

jeg blev udvalgt men aner ikke hvordan man gør når man skal bedømme et tip

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 15 point
Dato : 03-06-05 22:31

Hej Mogib.
Velkommen til kandu. Når du får tilbudt at bedømme et tip, er der en række "huller" du kan sætte en prik i med musen. Nul stjerner betyder, at du synes tippet er fuldstændig ubrugeligt. En stjerne betyder, at det er lidt bedre o.s.v. Fem stjerner er det absolut højeste. Det betyder, at det er et ualmindeligt godt tip. Hvis det er et emne, du ikke ved noget om, kan du vælge at lade være med at bedømme det. Så går det videre til en anden, der forhåbentligt er lige så fornuftig, hvis han/hun ikke ved noget om emnet. Desværre griber de fleste chancen for ti hurtigt tjente point ved at bedømme, uanset om de har forstand på det eller ej.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : jimmythejim

Dato : 03-06-05 23:20

Mogib--> Har det noget med mit tip at gøre?: http://kandu.dk/dk/tip/11508

Siden du stiller spørgsmålet i kategorien "Alternativ behandling". ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-06-05 01:16

kort igen - det er jo faktisk beskrevet - hvis du er en af de udvalgte der ind i mellem får lov at bedømme et tips vil der være en animation der gør dig opmærksom på at du kan gøre det - derpå vælger du så de antal stjerner tippet skal have og klikker på gem eller accepter (husker ikke lige hvad der står) - dermed er din stemme brugt (indtil næste gang du får muligheden)

velkommen til kandu

Godkendelse af svar
Fra : mogib

Dato : 04-06-05 06:24

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-06-05 07:38

Velbekomme.