/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sprogprogram vil ikke køre
Fra : Fattig
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 03-06-05 11:00

Jeg har taget et gammelt program fra 98 frem der hedder "Talk to me", men det vil ikke køre som det skal. Jeg forsøger at bruge det på min computer med Windovs 98. og der kommer følgende fejlmeddelelse:

Error on WINDSP.HOST is not responding correctly.
Kan ikke åbne lektion ang20004 o.s.v.

Jeg har prøvet at komme på Gilisoft dk. hjemmeside men den vil ikke vise sig.

Accepteret svar
Fra : TheOsirisDK

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-05 15:02

Hvis det er et "Text-to-Speech" program du taler om så kræver de fleste et specielt modul fra microsoft. google "text-to-speech" og download den, så burde det virke.
(indtil videre er den bedste text-2-speech jeg har set er den der er indprogrammeret i UT4...lol)

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 18-08-05 09:24

Tak for svaret TheOsirisDK.
Jeg lukker spørgsmålet her, problemet er ikke løst. Du var den eneste der bød ind på mit spørgsmål så derfor skal du selvfølgelig have points.

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 18-08-05 15:34

prøvede du at installere det komponent fra Microsoft?