/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Clikteam install Maker
Fra : amh
Vist : 432 gange
90 point
Dato : 28-09-02 23:45

Er der nogle der ved hvordan man gør sådan at instalationsfilen pakker sig ud i mapper? Feks. Jeg har et spil som hedder Microsoft Train Simulator og jeg har hentet nogle toge fra www.train-sim.dk de fleste toge der inde skal man selv installere ved at kopier nogle filer over i en anden mappe der er nogle enkelte .exe filer som installere sig selv ved at kopier de rigtige filer over i de rigtige mapper Hvordan får man det program som hedder Clikteam Install Maker til at pakke filerne ud i de rigtige mapper så man selv er fri for at gøre det???

MVH

Andreas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-09-02 23:02

"amh" <amh.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Bgpl9.48343$Qk5.1860241@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle der ved hvordan man gør sådan at instalationsfilen pakker
> sig ud i mapper? Feks. Jeg har et spil som hedder Microsoft Train
> Simulator og jeg har hentet nogle toge fra www.train-sim.dk de fleste
> toge der inde skal man selv installere ved at kopier nogle filer over i
> en anden mappe der er nogle enkelte .exe filer som installere sig selv
> ved at kopier de rigtige filer over i de rigtige mapper Hvordan får man
> det program som hedder Clikteam Install Maker til at pakke filerne ud i
> de rigtige mapper så man selv er fri for at gøre det???
>
> MVH
>
> Andreas
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Undskyld jeg spørger, men hor i dit spørgsmål er det lige der er noget om
grafik. Du er kommet forkerte sted hen, men jeg skal da være så ærlig at
indrømme at jeg ikke ved hvor jeg skal sende dig hen, men grafik er det
altså ikke

Kim Larsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-09-02 00:26

Sun, 29 Sep 2002 00:01:46 +0200, skrev "Kim Larsen"
<mythos@tdcadsl.dk>:

>Undskyld jeg spørger, men hor i dit spørgsmål er det lige der er noget om
>grafik. Du er kommet forkerte sted hen, men jeg skal da være så ærlig at
>indrømme at jeg ikke ved hvor jeg skal sende dig hen, men grafik er det
>altså ikke

news:dk.spil.computer vil være det rigtige sted.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-09-02 06:53

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:cjecpu0rbnbcahrcb2hn5k5crg2t7n22ha@dtext.news.tele.dk...
> Sun, 29 Sep 2002 00:01:46 +0200, skrev "Kim Larsen"
> <mythos@tdcadsl.dk>:
>
> >Undskyld jeg spørger, men hor i dit spørgsmål er det lige der er noget om
> >grafik. Du er kommet forkerte sted hen, men jeg skal da være så ærlig at
> >indrømme at jeg ikke ved hvor jeg skal sende dig hen, men grafik er det
> >altså ikke
>
> news:dk.spil.computer vil være det rigtige sted.
>

Sagen har da heller ikke noget med spil at gøre
Endnu et tilfælde hvor der rent faktisk ikke er nogen dk-gruppe der dækker
emnet medmindre news:dk.edb dækker alt der ikke passer i en af
undergrupperne.

Kim Thranborg
kim@thranborg.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-09-02 09:38

Kim Thranborg wrote in <3d969496$0$84705$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Sagen har da heller ikke noget med spil at gøre
> Endnu et tilfælde hvor der rent faktisk ikke er nogen dk-gruppe der dækker
> emnet medmindre news:dk.edb dækker alt der ikke passer i en af
> undergrupperne.

Jeg ville spørge i en Windows-gruppe.

Men bortset fra det, så har du ret i, at dk.edb handler om *al* edb-snak,
undtagen det, der er oprettet undergrupper til. Sådan er *hele* den danske
den af usenet opbygget. Om ikke andet, så er det on-topic der.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Kommentar
Fra : amh

Dato : 11-10-02 21:58

Ok Tak

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-10-02 22:05

Hej Andreas,

har du fået løst dit problem eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : amh

Dato : 11-05-03 15:15

det driller stadigvæk...