/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Svineri.
Fra : oz1eqp
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 03-06-05 06:53

197332 er du pervers ? Det skulle man da ihvertfald mene,efter at have læst dit tip.
Føj for F.....
oz1eqp Arne

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-06-05 08:05

Jeg kan kun være enig, tænk jeg overvejede at give min knægt på 10 linket til seje computerspil.

Det var da godt ,jeg tjekkede selv.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 03-06-05 08:29

Det var netop i de baner jeg tænkte også,for der er stor mulighed at nogle børn finder det.
I disse tider,hvor man ser så meget med pædofili,så er det helt malplaceret at komme med sådan noget.
oz1eqp arne

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-06-05 08:35

Ville det hjælpe at klage til kandu?

Kommentar
Fra : MartinBT

Dato : 03-06-05 08:45

Jeg er enig med jer i det ikke høre hjemme her på siden, men hvis i tror jeres børn er beskyttet for den slags, så tager i sku grueligt fejl.

Jeg kender ikke et barn en dag over 12 der ikke har siddet og gloet på patter med et par andre drengevenner. Det er alt for let at finde på internettet idag, og de filtre jeg har kunne finde synes jeg slet ikke har virket. Hvis man f.eks. på google søger under et uskyldigt ord som gratis billeder, så er de første 10 links pornolinks.

Men ak ja det er vidst en helt anden debat jeg ikke vil starte herinde, vi kan håbe kandu fjerner tippet ( læg mærke til hvor mange stjerner tippet har fået )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-06-05 08:53

kan kun give jer ret - så ikke tipset før det blev nævnt her -

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-06-05 09:02

Jeg ved det, Martin, men derfor kan en bruger herinde jo godt lige tænke sig om.

Et er at ungerne selv kan finde det, noget helt andet, når de får det smidt i hovedet på den måde.

Jeg ved også ,at søger ungerne tegnefilm på google, så er de 100 første nok ikke for børn, men så er det op til forældrene at vejlede ungerne.

Der er bare INGEN grund til at vores unger skal se den slags herinde ( og nu får min på 10 sq ikke lov til at sove ude mere, BASTA ) ikke før han bliver 30 år.

Kommentar
Fra : MartinBT

Dato : 03-06-05 09:06

maj britt

hehe vi er helt enige om det slet ikke hører til herinde.

Tror han/hun bliver rimlig sur på sin mor hvis han/hun får at vide der er stuearrest de næste 20 år

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-06-05 09:10

Han kan bare blive sur, hans problem, de store på 20 og 25 har stadig stuearrest

Kommentar
Fra : MartinBT

Dato : 03-06-05 09:13

hehe

Nå arbejdet kalder, er der en af jer der smider en mail afsted til kandu? ellers må jeg lige flette noget sammen

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-06-05 09:14

Vi smider en alle sammen

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 03-06-05 09:19

hmmm er man ikke lidt sippet herinde, så slemt var det da heller ikke. Men måske han lige skulle ha nævnt at "spillene" var i den frække katagogi ! jeg tvivler på at der er nogle børn der tager ubodelig skade hvis de kommer til at kigge på dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-06-05 09:23

bruuno der kan også tænkes i andre baner - link med indhold der giver pc´en problemer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-05 09:25

oz1eqp

Du har med dette indlæg henledt opmærksomheden på et tip, som jeg heller ikke mener hører hjemme på kandu.

Du skulle i stedet have sendt en mail til kandu, med håb om, at kandu i al ubemærkethed så havde fjernet tippet.

Det du har opnået nu, er at mange brugere nu vil se svineriet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 03-06-05 09:26

Ja, det var så først der jeg ville begynde at brokke mig for alvor ;)

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-06-05 09:26

Du kan tvivle fra nu af og til juleaften, min ven, men jeg vil nu påstå det modsatte.

Børn skal slet ikke se den slags.

Jo, han kunne have skrevet at det var porno..............men det ændrer nu ikke på sagen, i mine øjne.

Kommentar
Fra : MartinBT

Dato : 03-06-05 09:31

jeg forstår ikke folk der synes andre er sippet, det har intet at gøre med at være sippet, det støder ikke mig, men synes sku heller ikke det er sjovt.

Det der bekymrer mig er at der sidder mange børn herinde, samt at porno slet ikke hører hjemme herinde, det havde været fint hvis de var postet på et eller anden porno forum.

Og en helt anden ting, så er det jo overhovedet ikke et computerspil ;) det er et videoklip hvor man kan spole frem og tilbage i via musen.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-06-05 09:39

Ans, jeg kan sagtens følge dig, men om ikke andet, så får vi da nu en debat om ,hvad der er rimeligt at smide af links herinde.

Vi kan vel ALLE blive enige om, at kandu bør være et seriøst sted, også for børn, og vi kan vel også ALLE blive enige om, at vi skal passe på alle børn herinde ( og andre steder på nettet), ikke sandt?

Voksne kan nu også blive stødt over porno, og vil man se den slags, så ved man jo nok, HVOR man skal lede. ( Er uskyldigheden selv, så spørg ikke mig )

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-06-05 09:48

Uddrag af kandu.dk's betingelser stk. 6
Citat
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

//bentjuul

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-06-05 09:50

Tja, så har de jo ryggen fri.

Kommentar
Fra : 197332

Dato : 03-06-05 10:02

Ja jeg skulle nok ikke have kamoufleret det. Men det er jo nok lidt sent nu.
Skal man iøvrigt ikke være 18 år for at oprette en profil herinde?

Men indrøm at i fik en griner på. Det er da for morsom at nogen laver sådan noget

Ser hun ikke bare intelligent ud hende filer gren?

Kommentar
Fra : 197332

Dato : 03-06-05 10:07

Nogen må da have moret sig lidt, når det har fået 4 stjerner i genemsnit.

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 50 point
Dato : 03-06-05 10:20

Du, 197332, mine unger er altså IKKE herinde, jeg overvejede at give dem dine link, ser du forskellen?

Kommentar
Fra : 197332

Dato : 03-06-05 10:31

Ja så langt tænkte jeg ikke.
Det kan jeg godt se nu.

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 03-06-05 11:06

Tak for svaret maj_britt.
Der er da heldigvis en del,som kan se hvad det er for noget svineri.
oz1eqp Arne

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-06-05 11:10

Hej Maj_Britt

Sender du tit usete links videre til andre???

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-06-05 11:14

Anytime, arne.......og takker for point.

Nej, ziggy, mine unger stod lige ved siden af mig, da jeg så de links, jeg overvejede lige at lade dem se de seje spil, men så løb de ud for at lege.

Heldigvis, fordi ellers havde jeg sq klikket og ladet ungerne se det.

Og BTW, mine hjemmeboende unger er vel ikke andre??????????????

Kommentar
Fra : 197332

Dato : 03-06-05 11:33

Iøvrigt tror jeg ikke personer under 18 færdes herinde. Måske nogle enkelte i ny og næ.
Min kæreste er 20 og hun har ikke interesse i kandu endnu.
Til gengæld er hun konstant på messenger og icq og miranda og alt muligt andet men en kontakt flade på flere 100 venner/bekendte oa.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-05 11:38

197332

Der er flere brugere under 18 år på kandu