/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
nyt grafikkort
Fra : Lorentz78
Vist : 534 gange
70 point
Dato : 09-07-01 18:58

Jeg vil bare høre om der er nogle der har erfaringer med . Jeg har overvejet at købe et Palit Microsystems Daytona GeForce2 MX400 med 64mb sdram Pris 850 kr.
Er dette kort anbefalingsværdigt?
mvh. Anders

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 09-07-01 19:01

Har du checket Squanto tip om køb af grafikkort : http://www.kandu.dk/dk/tip/528

Kommentar
Fra : Lorentz78

Dato : 09-07-01 19:11

Ja det har jeg.
Jeg vil have et grifikkort nogenlunde i den stil, men det jeg ville høre var, om der var nogle der havde nogle erfaringer med Palit. Det virker nemlig ret billigt når man sammenligner med andre mærker med samme specifikationer.

Kommentar
Fra : Lorentz78

Dato : 09-07-01 19:37

man kan i øvrigt også få samme kort bare med 32 mb. DDR Ram. Det koster 800. Kan det bedre betale sig når nu DDR er bedre end sdram? Eller er det best med 64 af den lidt dårligere ram

Accepteret svar
Fra : Warboy

Modtaget 70 point
Dato : 13-07-01 19:21

det er sku et godt kort du skal bare ikke regne med at det kun er et spille kort hvis der er det du vil bruge det til..

jeg ville nok gøre som Lorentz78 købe det samme kort bare med 32 ddr ram da de virkelig sparker røv og det vil du virkelig kunne mærke

Warboy

Kommentar
Fra : jacobschatholm

Dato : 12-01-02 23:59

Jeg syntes det er et godt kort. Har det selv og har givet min kæreste et også. Desværre havde hun ikke en AGP port, så jeg ligger inde med et splinter nyt kort, som du evt. kan købe af mig for 700 kr.
Du kan kontakte mig på jacobschatholm@hotmail.com, hvis det var noget. Jeg bor i KBH, så evt. post omkostninger må du selv stå or.